אפליקציה חדשה להזמנת סושי באמצעות ה- iphone ברשת sushi2go

בעזרת האפליקציה החדשה יוכלו המשתמשים להירשם למועדון הלקוחות של הרשת, להוריד קופוני הנחות לאייפון, להתעדכן בחידושים בתפריט ואף לאתר את הסניף הקרוב למקום מגוריהם

רשת מסעדות הסושי המהיר "sushi2go" (סושי טו-גו) מציגה אפליקציה למכשיר האייפון שתאפשר להזמין משלוחי סושי טרי באמצעות הטלפון הנייד. בעזרת האפליקציה החדשה יוכלו המשתמשים להירשם למועדון הלקוחות של הרשת, להוריד קופוני הנחות לאייפון, להתעדכן בחידושים בתפריט ואף לאתר את הסניף הקרוב למקום מגוריהם.

כיום מפעילה הרשת אמצעי מולטימדיה נוספים כאתר אינטרנט, מועדון לקוחות פעיל עם כרטיסים מגנטיים וכן חיוג מקוצר באמצעות המספר: כוכבית סושי (*9275).

לדברי בעלי רשת "sushi2go", עודד צביקל: "אנו גאים להיות רשת המסעדות הראשונה בישראל המשיקה אפליקציה לאייפון, שתקצר את משך ההזמנה לשניות ספורות ותסייע לרשת לשמור על קשר חם יותר עם לקוחותינו".

"sushi2go" היא רשת הסושי היחידה בארץ הפועלת במתכונת "מכולת סושי", ומגישה מעל 20 סוגי מנות של סושי טרי ומוכן, הנשמר במקררים בטמפרטורה ולחות מדויקים ובתחלופה גבוהה. קונספט ייחודי זה, המיובא מארה"ב ויפן, וחוסך את זמן ההמתנה לסושי ומאפשר "פשוט, לבוא ולקחת". בימים אלה, משיקים ברשת קומבינצית צהריים במחיר 20 שקל בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר