אפרת מגישה בבית – מתכונים מיוחדים לאירוח מושלם

הספר כולל את כל סוגי המנות הנדרשות לארוחה, בחלוקה ידידותית וברורה מאוד – מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות, פרק המוקדש לחגים ובו מתכונים ייחודיים לכל חג וחג המשלבים רכיבים ממאפייניו, ומגוון מנות אחרונות הנחלקות לשלושה פרקים

אפרת ליברפרוינד מגישה בבית
מתכונים מיוחדים לאירוח מושלם
מאת אפרת ליבפרוינד
צילומים: שירן כרמל
דני ספרים הוצאה לאור
המחיר 128 ₪

"אפרת מגישה בבית", ספרה החדש של השף-קונדיטורית אפרת ליבפרוינד, מציג מגוון עשיר של מתכונים לאירוח מושלם, המתאימים להכנה במטבח הביתי ומאופיינים בהגשה מוקפדת ובפרזנטציה מיוחדת.

הספר כולל את כל סוגי המנות הנדרשות לארוחה, בחלוקה ידידותית וברורה מאוד – מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות, פרק המוקדש לחגים ובו מתכונים ייחודיים לכל חג וחג המשלבים רכיבים ממאפייניו, ומגוון מנות אחרונות הנחלקות לשלושה פרקים: פרק כדורים המציע שלל קינוחים עגולים ומהודרים, פרק קינוחים בכוסות, שלהכנת מתכוניו אין צורך באביזרי אפייה או בתבניות מיוחדות, ופרק שלם על טארטים במגוון טעמים וצורות הגשה מקוריות, המשלבים ניחוחות מהעולם הגדול.

המתכונים המופיעים בספר מנוסחים בלשון בהירה ומבוססים על חומרי גלם זמינים, והנם כשרים, אך כל אחד יכול להמיר את חומרי הגלם לחלביים או בשריים על פי טעמו.
לצד פירוט אופן ההכנה מדגימה ליבפרוינד בתמונות את השלבים המורכבים, ולעתים מציעה שתי צורות הגשה – פשוטה או מהודרת.

לדבריה: "לא אחת אני נתקלת בתגובות כגון 'אין שום סיכוי שאצליח להכין את המנה הזאת ולהגיע לתוצאה שבתמונה'. הבנתי כי הקהל מצפה למתכונים קלים לביצוע שמבטיחים תוצאות ברמה גבוהה, וכדי לעודד אנשים לנסות מתכונים חדשים יש להציג אותם בליווי הסבר מפורט, בתמונות הממחישות צעד אחר צעד את הדרך לתוצאה המושלמת ולגלות את כל הטיפים והסודות הקטנים".

אפרת היא עורכת ראשית של מגזין האוכל הכשר "בופה", בעלת טורים קבועים בעיתונים בארץ ובחו"ל.
בגיל 22, במסגרת טיול לארצות הברית, עברה ליבפרוינד קורס קונדיטוריה ב-CIA ובעקבות הפידבקים החיוביים שקיבלה מהמורים והאהבה שגילתה להכנת תופינים החליטה לערוך הסבה מקצועית. השנתיים הבאות הוקדשו ללימודים אינטנסיביים ולהתמקצעות בארץ ובחו"ל (קורדון בלו, לנוטר) במטרה להקים עסק שיפרנס את המשפחה המתרחבת, כנהוג במגזר החרדי אליו היא משתייכת (7 ילדים)

העסק שהקימה, "השלמות שבטעם", מתמחה בפרלינים מעוצבים, פטיפורים בסגנון צרפתי, עוגות ויטרינה, קינוחים מקוריים ופינגר פוד, כולם כשרים למהדרין (פרווה או חלבי), עשויים מחומרי הגלם המעולים ביותר ומצטיינים בעיצוב ייחודי וברמת גימור מושלמת.
במהלך השנים הפכה ליבפרוינד לכותבת פופולרית במגזינים, למרצה מבוקשת בארץ ובחו"ל ולשם דבר בקרב הקהילה החרדית. מדי שנה היא נוסעת לתערוכות מזון ולהשתלמויות בחו"ל כדי להתעדכן במגמות הקולינריות החדשות ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר