חדש בחנויות הספרים (לא בסטימצקי): מה אופים היום? מאת קרן אגם

תות הינו הפרי האהוב על קרן, ולשמחתה בשנים הארונות העונה שלו נמשכת הרבה מעבר למה שהיינו רגילים. לכו על עוגה זאת. צילום נופר צור וקרן אגם
ספרה השני של קרן אגם – 'מה אופים היום?' מגיע בימים אלה (ספטמבר 23) לחנויות הספרים (למעט סטימצקי)
צילום אפיק גבאי

מה אופים היום? מאת קרן אגם

עורכת אחראית: קרן אורי, עריכה קולינרית: אורלי פלאי-בורנשטיין, עורכת הספר: מיכל חרמוני

עיצוב: טליה בר, צילום שערי פרקים ועטיפה: אפיק גבאי, צילומי המנות: נופר צור וקרן אגם

מודן הוצאה לאור, המחיר 128 ₪

צילום נופר צור וקרן אגם

קרן אגם היא בעלת הבלוג המצליח 'נשואה למאפייה' עם למעלה מרבע מיליון עוקבים ומאות אלפי כניסות מדי חודש., מנחת סדנאות אפייה, מפתחת מתכונים, כותבת טור אפייה באתר מאקו, ומגישה תוכנית טלוויזיה בערוץ האוכל. ספרה הראשון שנקרא גם כן 'נשואה למאפייה' שיצא בהוצאת מודן, היה לרב–מכר ולספר אהוב במיוחד בקרב אופות ואופים ביתיים.

על גב הספר כתבה קרן אגם כך: "השאלה מה אופים היום? היא סיפור חיי. בכל יום מגיע רגע שבו אני מרגישה צורך לאפות משהו, ומבחינתי יום שלא אפיתי בו הוא יום מבוזבז. אפייה היא היצירה הגדולה ביותר של חיי, ותמיד קשורה לבית. כשמתפשט בבית ריח של מאפים, כשעל השיש עומדת צנצנת עוגיות או כשיש עוגה בחושה על הדלפק, אני מייד נרגעת ויודעת שזה הזיכרון וזו המסורת שאני רוצה להנחיל לילדים שלי.

צילום נופר צור וקרן אגם

בספר תמצאו אוסף מגוון של מאפים ועוגות מכל הסוגים, שיכולים להתאים לארוחות חג, לסופי שבוע, לאירוח, לימי הולדת או פשוט ליום שבו מתחשק לכם להכין מהר משהו טעים לעצמכם ולמשפחה. תוכלו לבחור בין פוקאצ'ה, לחמניות מתוקות, עוגיות חמאה דניות, קראנץ שמרים, טארט שוקולד חגיגי, עוגת "איזה פירות שיש לי", סופגניות אפויות ועוד ועוד.

זה אוסף שנועד לכל הרגעים שבהם תשאלו את עצמכם: אז מה אופים היום? כי בכל רגע כזה תוכלו לפתוח את הספר ולמצוא באחד הפרקים משהו שיהיה לכם קל וכיף להכין, ושייתן לכם הרגשה של בית".

פרקי הספר: חייבת עוגה עכשיו, צנצנת עוגיות על השיש, לחם בבית, נוהל סופ"ש, מחלקת רושם, התנור לובש חג – שמות מגרים והמתכונים מגרים עוד יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר