ספר בישול מזרח רחוק חדש: 'אסייתי' מאת אליטה אופק

בספר זה מצליחה אליטה אופק להביא את המטבח המשובח של המסעדות האסייתיות למטבח הביתי
בנוסף למתכונים תמצאו כאן טיפים, מידע חשוב וטכניקות חדשות, שיעזרו לכם להכין מנות טעימות ואסתטיות לא פחות מאלו שמוגשות במסעדות או בדוכני הרחוב אותם פגשתם או תפגשו ברחובות ערי המזרח הרחוק הטעימות

אסייתי

מאת אליטה אופק

עורכת קולינרית אורלי פלאי ברנשטיין

עיצוב סטודיו מודן-עדי זגדון

צילום אפיק גבאי

הוצאת מודן

 

להשיג בכל חנויות הספרים חוץ מרשת סטימצקי

המחיר 118

 

 

אליתה אופק. צילום אנטולי מיכאלו

אליטה אופק התאהבה במטבח האסייתי כבר לפני שנים. אליטה היא בלוגרית אוכל מצליחה, שדוגלת באוכל טעים, אווירה שמחה ואסתטיקה מרשימה. בספר זה היא מצליחה להביא את המטבח המשובח של המסעדות האסייתיות למטבח הביתי, כשהיא מרכזת מתכונים פשוטים ומהירים למנות הפופולריות ביותר ממטבחי המזרח הרחוק, ומשתפת בסודות שיסייעו לכם להוציא לסועדים מנות מרשימות ועם זאת קלות להכנה. תמצאו כאן מנות מקוריות, שגם בשלנים חובבים וגם בשלנים מנוסים יוכלו להכין בקלות עם מוצרים נגישים וזמינים.

בין פרקי הספר: סלטים – כמו סלט טונה ואצות במיסו, סלט אטריות שעועית וטופו קריספי; דגים נאים – סשימי סלמון במיסו, קרפצ'ו אינטיאס בוויניגרט מיסו; מנות ראשונות – ספרינג רולס וייטנאמיים, פופקורן עוף; עיקריות – כדורי עוף חמוץ-מתוק, בקר עם ברוקולי ושעועית, דג תאילנדי מאודה; מוקפצים – נודלס בקרם בוטנים, עוף פריך בתפוזים, קריספי דג אסייתי. יש גם פרק של קוקטיילים שלא בהכרח שייכים לספר זה.

בנוסף למתכונים תמצאו כאן טיפים, מידע חשוב וטכניקות חדשות, שיעזרו לכם להכין מנות טעימות ואסתטיות לא פחות מאלו שמוגשות במסעדות או בדוכני הרחוב אותם פגשתם או תפגשו ברחובות ערי המזרח הרחוק הטעימות.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר