ארוחות בוקר חדשות בקפה נואר

קפה נואר מציג תפריט בוקר חדש, ובו שני מסלולים, לכל מי שפותח את הבוקר בלב של תל אביב

קפה נואר מציג תפריט בוקר חדש, ובו שני מסלולים, לכל מי שפותח את הבוקר בלב של תל אביב:

למי שמתחיל את הבוקר עם טעימה קטנה לצד הקפה, וממהר להמשך היום: קרואסון עם האם וגבינה צהובה (19 שקל), קרואסון עם גבינת קממבר ופלחי אגסים (19 שקל), קרואסון עם גבינה צהובה וביצה קשה (19 ₪), כריך אבוקדו וביצה קשה (21 שקל), כריך סלט טונה (21 שקל), כריך גבינה צהובה (21 שקל), כריך גבינת שמנת ופלפלים קלויים (21 שקל).

מי שזמנו בידו, ויכול להתחיל את היום בצורה נינוחה: ארוחת בוקר ישראלית עם 2 ביצים כרצונך, גבינות, לחמניות, ריבת הבית, חמאה, סלט ירקות, כוס מיץ טבעי וקפה/תה (41 שקל), שקשוקה במחבת ברזל עם לחמניות, כוס מיץ טבעי וקפה/תה (41 שקל), גרנולה עם יוגורט ופירות העונה (32 שקל), בריוש פרנץ' טוסט עם 2 ביצי עין וסלט ירקות (27 שקל), בריוש פרנץ' טוסט מוגש עם ריבה (25 שקל), טארט גבינות עיזים עם בצל מקורמל (39 שקל) ועוד. וגם – קוקטייל מימוזה (21 שקל) ושרי שמפיין (24 שקל).


"קפה נואר" נחשב למוסד בקרב שוכני מרכז תל-אביב ופיאותיה, והפך ברבות השנים לחלק בלתי נפרד מהוואי החיים התל אביבי. גם אם תחפשו היטב, לא תמצאו במקום מילימטר שלא הושקעה בו מחשבה. על מתיחת הפנים, שהסתיימה לאחרונה, אחראי האדריכל אורי בן דרור (האמון על סבסטיאן, למינה ,ארליך ורבים אחרים), והיא משמרת את הקו המקורי, החמים והאירופאי של קפה נואר.


"קפה נואר" – ביסטרו, בית קפה
אחד העם 43, תל אביב
טלפון: 03-56630

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר