ארומה ישראל חונכת מפעלים חדשים לייצור קפה ומזון בעמק האלה

רשת בתי הקפה "ארומה ישראל" חונכת מפעלים חדשים הממוקמים בעמק האלה במתחם המשתרע על 2000 מ"ר, בהשקעה של 15 מיליון ₪.
במקביל יוצאת "ארומה ישראל" במהלך אסטרטגי להרחבת קטגוריית הבריאות בהשקעה של 1.5 מיליון ₪.

מתחם המפעלים כולל מפעל לייצור בצק קפוא המייצר את כל תוצרת המאפים הלחמים והעוגות של הרשת. עד כה ארומה רכשה את הבצק הקפוא מגורם חיצוני, ובמהלך שעלותו 6 מיליון ₪ רכשה קו ייצור מתקדם על מנת לייצר את הבצק ללחם.
הייצור נעשה עם גרגרי חיטה מלאים, מחמצת טבעית, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טראנס.

מפעל הקפה הוקם על ידי משפחת בלסטרה מנאפולי שבאיטליה, המתמחה מזה דורות בייצור קפה.
כמו כן, רם איבגי המייצג את ישראל בתחרות הקפה העולמית ומייצר את מכונות האספרסו המקצועיות לרשת, נותן לארומה את הייעוץ המקצועי ותורם מניסיונו הרב לתערובות האספרסו והקפוצ'ינו אותן שותים בסניפים. את פולי הקפה מייבאת ארומה מדרום אמריקה ומאפריקה, ומייצרת תערובת ייחודית וסודית לקפוצ'ינו, אספרסו, פילטר קפה, וקפה טורקי.

מפעל ייצור מזון מייצר רטבים מחומרים טבעיים בלבד ללא תוספי מזון וללא חומרים משמרים. הרטבים הטריים מובלים מדי יום לקירור בסניפים.
המפעל משמש גם כמפעל לחיתוך פירות טריים הנארזים בוואקום ומובלים בקירור מדי יום לסניפים. בעתיד ייוצרו במפעל המזון הטרי ממרחים ומרקים מחומרי גלם איכותיים וטריים בלבד.

המפעלים הוקמו על פי הסטנדרטים והתקנים המתקדמים ביותר בענף המזון, ומותאמים עבור דרישות התקן והאיכות המחמירות ביותר ברמה העולמית – ISO ו- ASAP.

יגאל שרון, מנכ"ל ארומה ישראל, אומר כי המפעלים מעסיקים כ– 50 עובדים ומספקים תעסוקה לתושבים מבית שמש והסביבה.

מזון בריא וטרי
במסגרת המהלך להחדרת והרחבת מוצרי מזון בריאים וטריים, תציע הרשת מנות בריאותיות ומזינות.
בקטגורית הסלטים: סלט קינואה, סלט בריאות, סלט מלפפונים ביוגורט, סלט אורגני.
בקטגוריית הכריכים: כריך לבנה, כריך 345 המכיל כ- 345 קלוריות, ובו רוטב עשבי תיבול, גבינה מעודנת 5%, פלפל קלוי, קישוא קלוי, רוקט ולחם קל.
כמו כן תציע הרשת גזר מגורד במיץ תפוזים, ודגני בוקר עם בננה טרייה בחלב או יוגורט.

בנוסף שודרגו מנות קיימות, ביניהן כריכי הטונה, כריך חזה עוף, וכריך רוסטביף. בקטגוריית הסלטים שודרגו סלט טונה וסלט עוף.

בבניית התפריט החדש ייעץ השף חיים כהן, והמנות החדשות פותחו במשך כ-8 חודשים ונבחנו במבחני טעימה עד להגעה למוצר הסופי.
הרשת משתמשת בחומרים טבעיים, ללא תוספים מלאכותיים.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה