ארומה ישראל מצטרפת למאבק בניצול נוער בעבודה

קמפיין העוסק בזכויות נוער בעבודה שיזמה הסתדרות הנוער העובד והלומד, ישודר על מסכי הפלזמות ב- 100 סניפי רשת "ארומה" בכל רחבי הארץ (למעט ת"א). דמות קומיקס של נער העונה לשם "עובד", תסביר לבני הנוער על זכויותיהם במקומות העבודה

במהלך הקיץ ולאורך כל השנה מצטרפים עשרות אלפי בני נוער לשוק העבודה, רשת בתי הקפה ארומה ישראל מצטרפת לקמפיין הסתדרות הנוער העובד והלומד ונרתמת למאבק נגד מעסיקים המנצלים בני נוער בעבודה. במסגרת הקמפיין ישודרו שלושה סרטוני הסברה על גבי מסכי הפלזמה ב- 100 סניפי הרשת בארץ. את הקמפיין מובילה דמות מצוירת שזכתה לכינוי "עובד", זה האחרון אף דומה דימיון מפתיע לנשיא האמריקאי ברק אובאמה, הידוע כמי שעסק ועוסק רבות בזכויות עובדים.

"אין דבר כזה קנסות!", "אין דבר כזה ימי התלמדות!" ו"מגיע לכם לפחות שכר מינימום!" כך יספר הנער עובד. שלושת התשדירים, באורך 13 שניות כל אחד מתארים את הדרכים הנפוצות בהן מעסיקים מנצלים בני נוער. התשדירים מזכירים לבני הנוער כי במקרה של ניצול יש להם כתובת, ואף קוראים להם לפנות ולבקש סיוע משפטי.

התשדירים הופקו בסיוע קרן פרידריך אברט ע"י עמרי שליש ושי סופר מסטודיו "סרטי אנדרדוג", את הקריינות הקליט אסף ליברמן מגלי צה"ל. בתשדירים המשלבים קומיקס ותמונות של ממש משחקים ענבל רזניק, נעם רפפורט, אביתר שר-שלום ורותם גטינו מקן ת"א מרכז של הנוער העובד והלומד, וכן מיה רונן ובן פישר מתנועת הבוגרים של הנוער העובד והלומד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר