ארומה ישראל מתרחבת ופותחת שני סניפים חדשים: חוף הכרמל ובת ים

ברשת אומרים כי פתיחת סניפים אלה הנה נדבך נוסף בחיזוק מעמדה של ארומה ישראל כרשת בתי קפה מובילה. הרשת מעמיקה את האחיזה שלה בסניפי דרך ורחוב ותמשיך לפתח יעדים אלה, כמו גם לתת מענה לציבור לקוחותיה בקפה איכותי, תפריט מגוון ואווירה נעימה

ארומה ישראל ממשיכה להתרחב ופותחת בימים אלה שני סניפים חדשים בחוף הכרמל חיפה ובבת ים,

ברשת אומרים כי פתיחת סניפים אלה הנה נדבך נוסף בחיזוק מעמדה של ארומה ישראל כרשת בתי קפה מובילה. הרשת מעמיקה את האחיזה שלה בסניפי דרך ורחוב ותמשיך לפתח יעדים אלה, כמו גם לתת מענה לציבור לקוחותיה בקפה איכותי, תפריט מגוון ואווירה נעימה.

בשני הסניפים נעשו בחירת האלמנטים העיצוביים, החומרים והצבעים, על-פי המיתוג החדש של הרשת, תוך ניסיון להדגיש את ייחודיות החלל, המקום וצרכי הלקוחות.

סניף חוף הכרמל ממוקם בתחנת הדלק פז חוף הכרמל ביציאה הדרומית מחיפה. הסניף תוכנן בחלל טרפזי המשתרע על כ-160 מ"ר. החזית השקופה בעלת הזווית החדה חושפת את חלל בית הקפה לרחוב ולתחנה.
הסניף תוכנן בהתאם לצורכי הלקוח המזדמן, ומאפשר שירות מהיר ונוח כמו, וכן שהייה ממושכת יותר על ספות וכורסאות, הן בתוך חלל הסניף והן בישיבת חוץ רחבת ידיים.

סניף בת ים ברחוב רוטשילד בעיר, משתרע על פני כ-145 מ"ר. חלל הסניף פינתני וצורתו רבע מעגל, עם ויטרינת הזכוכית פונה אל הרחוב ההומה.
הסניף תוכנן כך שיקנה תחושת מרחב ופתיחות. שני הקירות תוכננו כאלמנטים ראשיים ותלת מימדים בחלל, מקושרים ביניהם בגרפיקה ממותגת ואלמנטים פונקציונליים ודקורטיביים. המדרכה בפינת הרחובות מכילה אזור ישיבה חיצוני רחב היקף, המשמש כאתנחתא לרחוב הסואן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר