ארז קומרובסקי יוצא לאסוף פטריות יער בסדנה מיוחדת לחורף בבית הספר לבישול גלילי

מביתו היפהפה במצפה מתת בו הוא מקיים סדנאות בישול גליליות, מזמין ארז קומרובסקי את הבשלנים אוהבי הטבע למסע בעקבות הפטריות הצצות במעבה החורש וביערות המקיפים את מתת

מביתו היפהפה במצפה מתת בו הוא מקיים סדנאות בישול גליליות, מזמין ארז קומרובסקי את הבשלנים אוהבי הטבע למסע בעקבות הפטריות הצצות במעבה החורש וביערות המקיפים את מתת.

"בואו ננצל את הזמן בו יש גשם והאוויר קר וצונן, ונצא לחפש סביב העצים את שלל הפטריות הגליליות – מטרייניות, משפכניות, פקועות, נטופות ערבות, אשר צצות כל העת בפינות סודיות ליד מצפה מתת. נקטוף אותן יחד, ונחזור לבשל איתן שלל תבשילים מחממי לב ונפש", אומר ארז.

ואכן, אחרי המסע בעקבות הפטריות יחזרו חובבי הבישול לביתו של ארז, שם יכינו איתו תבשיל פטריות ומרווה בקדירה, פטריות עם בשר טלה עסיסי, פטריות עם כל דבר.

הסדנה מסתיימת בארוחה עשירה ומחממת בחדר ענק מוקף חלונות הצופה אל הנוף המרהיב ואל הטרסות בחצר הבית, בהן נטוע הבוסתן האורגני ששתל ארז.

הסדנאות מתקיימות בימים ב',ג', ה' בין השעות: 12:00-16:00

בית הספר לבישול גלילי הוקם בשנת 2007 על ידי ארז קומרובסקי ובו נלמדים כל רזי הבישול, ידע, טיפים, מתכונים וסודות מקצועיים, במגוון נושאים שנלמדים בסדנה. המשותף לכולם הוא בישול אקולוגי, המשתמש רק בירקות ובפירות אורגניים, עם שימוש בעשבי בר שגדלים בחורשות האלונים שמסביב ועם דגש על בריאות ועל טריות.

סדנאות נוספות המתקיימות בבית הספר לבישול גלילי: אפיית לחמי שאור, פוקאצ'ות וירקות אורגניים, עשבי בר, מפגשי בשרים ודגים וקורס משותף עם שרי אנסקי – מירושלים לגליל.

ארז קומרובסקי, בית ספר לבישול גלילי
טל. 03-9772929
www.erez-komarovsky.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר