ארטרא ארגנה את אירוח 300 המשפיעים מהעולם על התיירות לגליל

'גו גלילי 2009'- המיזם המרכזי לקידום התיירות מחו"ל בגליל – זכה להצלחה בזכות הארגון המופתי

בשנה של משבר כלכלי גלובלי המשפיע גם על הכלכלה והתיירות בישראל, ארגנה חברת האירועים והכנסים 'ארטרא' פעם נוספת בהצלחה רבה את 'גו גלילי' 2009 – המיזם לקידום התיירות מחו"ל לגליל.

השנה השתתפו בגו גלילי כ- 300 סוכני תיירות ועיתונאים מ- 26 מדינות מרחבי העולם, ביניהן ארה"ב, רוסיה, ספרד, קנדה, דרום קוריאה וגרמניה.
במהלך חמישה ימי הביקור והכנס, ארגנה ארטרא לאלה המשפיעים עם חזרתם לארצותיהם על פני התיירות לישראל בכלל ולגליל בפרט, סיורים באזורי טבריה והגליל בדגש על מקומות קדושים לנצרות וליהדות, מקומות בעלי ערך היסטורי ותרבותי, אתרים המספקים פעילויות ספורט דוגמת שייט קיאקים ורכיבה על אופניים, ואתרים המציעים זיקה לישראליות העכשווית המקדמת עלייה ומיזוג תרבויות, ועוד.

ליאור גלפנד, מנכ"ל ארטרא אומר: "גו גלילי הנו פרויקט מורכב ביותר מבחינת הפקה ולוגיסטיקה, שכן הוא כולל את הטיפול המלא באירוח המשתתפים המכובדים מחו"ל, תיאום הטיסות לאורחים מחו"ל, סידורי הלינה, ארגון אוטובוסים ומדריכים המתואמים לקבוצות הדוברות 8 שפות שונות, מסלולי טיולים בהתאם לדרישות האורחים והמארגנים ועוד. נרתמנו למשימה במלוא המרץ על מנת להבטיח את הצלחתו של המיזם הגדול והחשוב הזה, ועל פי התגובות שקיבלנו מהמארגנים ומהמשתתפים, בהחלט עמדנו בהצלחה במשימה".

מטרת גו גלילי היא לחשוף בפני מאות סוכני התיירות והעיתונאים מרחבי העולם אתרי תיירות חדשים לצד ותיקים ושלל אטרקציות מרהיבות, על מנת שימליצו על איזור טבריה והגליל לכשישובו חזרה למדינותיהם.

פעילות גו גלילי התקיימה זו השנה ה- 14, והיא פרי יוזמתם של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, באמצעות הרשות לפיתוח הגליל, ובשיתוף משרד התיירות, התאחדות מלונות טבריה, קק"ל, אל-על ועמותות התיירות של הגליל.

ארטרא – חברה המתמחה בייזום, ארגון וניהול כינוסים בינלאומיים בעולם ובישראל מארגנת מדי שנה עשרות אירועים וכינוסים מקצועיים, ונחשבת מהמובילות בתחומה.
אתר ארטרא החדש: www.ortra.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר