ארטרא חנכה מערכת הזמנות ממוחשבת המספקת שירותי תיירות נכנסת לישראל דרך האינטרנט

המערכת יכולה לספר במהירות האפשרית איזה בית מלון מפואר פנוי בת"א וכמה עולה להשכיר רכב משפחתי לשבוע. עבר זמנם של הטלפונים והאימליים הבלתי פוסקים

חברת הכנסים, האירועים והתיירות ארטרא, חנכה את מערכת ההזמנות הממוחשבת שלה, המספקת שירותי תיירות נכנסת לישראל דרך האינטרנט ומהווה פריצת דרך מודרנית בתחום ההזמנות.
בשלב ראשון פועלת המערכת בעיקר בשוק הצרפתי, והיא משפרת ומייעלת את מהלך ההזמנות לכל הגורמים המעורבים בארגון נסיעה.

תפקיד המערכת לסייע לשלושה גורמים מרכזיים: ראשית, סוכן הנסיעות אשר מקבל מהמערכת ON-LINE את המידע הנדרש על שירותי התיירות הניתן לספק, מבלי תלות בגורם אחר.
סוכן היושב בפריז לדוגמא, נאלץ עד להפעלת מערכת ההזמנות ליצור קשר עם משרדי "ארטרא" בתל אביב, לקבל את המידע הדרוש על שירותי התיירות הזמינים, ורק אז לערוך את ההזמנה ללקוח. כעת הוא יכול לפעול ישירות באמצעות מערכת ההזמנות, מבלי לחכות לתשובות מעבר לים, ובכך הוא מקטין את התלות בגורם נוסף ומייעל את הזמן.

המערכת יכולה לספר במהירות האפשרית איזה בית מלון מפואר פנוי בת"א וכמה עולה להשכיר רכב משפחתי לשבוע. עבר זמנם של הטלפונים והאימליים הבלתי פוסקים.

המערכת אפקטיבית כמובן גם עבור "ארטרא", אשר יכולה לראות באופן בלעדי את ההזמנה המתבצעת, ובכך לארגן את שירותי התיירות בצורה מהירה ונוחה יותר.
המערכת מחוברת גם למשרדי "ארטרא" ופועלת 24 שעות ביממה, ובכך מתגברים על פערי זמן ומרחק.

ייעול נוסף וחשוב הוא ללקוח הנהנה ממידע זמין על כל שירותי התיירות האפשריים, ואישור קבלת/דחיית ההזמנה מגיע אליו מיידית. האישור מאפשר גם לשריין מקומות לאורך זמן רב (תקופת החגים לדוגמא), והלקוח מקבל את שירותי התיירות, כגון מלונות, רכב וכו', בצורה המהירה ביותר, המבטיחה לו שהות נעימה ונוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר