ארקפה מרשתת את סניפיה בטכנולוגיית מסכי הקופה של YCD מולטימדיה

רשת ארקפה התקינה ב-25 סניפי הרשת בישראל, מסכי וידאו, כחלק מפתרון מדיה דיגיטלית שישמש לקידום המכירות והמודעות למוצרים ולמבצעים שוטפים ברשת

רשת ארקפה התקינה ב-25 סניפי הרשת בישראל, מסכי וידאו, כחלק מפתרון מדיה דיגיטלית שישמש לקידום המכירות והמודעות למוצרים ולמבצעים שוטפים ברשת.
הפתרון יותקן גם בחמישה סניפים נוספים שמתעתדת הרשת לפתוח במהלך 2009. היקף העסקה, שנחתם עם חברת YCD מולטימדיה המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטליים חכמים לבתי עסק, מוערך בכחצי מיליון שקלים.
המסכים הייחודים עוצבו בהתאם לקווי המותג של ארקפה.

AdScreen של YCD הוא פתרון מדיה דיגיטלית שבבסיסו ניהול מסכי LCD הניתנים לתיכנות, הממוקמים בצמוד לנקודות המכירה (בהתחלת התור, בצמוד לקופות, מאחורי הקופאי ובכל נקודה בה הקונים מקבלים את החלטת הקנייה שלהם), נגן מדיה ופלטפורמת ניהול והפצת תכנים.

התכנים יותאמו בכל סניף להיצע המוצרים ויחולקו על פי שעות היום, עונות השנה ואו כל גורם חיצוני אחר היכול להשפיע על מהלך הקנייה. כך לדוגמא, כשיידעו ברשת על יום שרבי במיוחד, ניתן יהיה לקדם יותר את משקאות הקפה הקרים, או בבוקר – לקדם מכירות ארוחת בוקר, או קפה המשולב בקרואסון.
המערכת אף תספק דוח"ות קבועים בזמן אמת, כך שניתן יהיה לקבל על בסיסם החלטות תפעוליות ולשנות את התכנים המוקרנים בהתאם.

בנוסף לתוכנה תספק YCD את תכני המסכים, שיתעדכנו וינוהלו על ידי פלטפורמת הניהול והשליטה מרחוק של החברה.
פיתרון ה- YCD|AdScreen מצטרף לפתרון עיצוב האווירה ש- YCD מספקת לארקפה מזה שנים, הכולל עיצוב ועריכת הקו המוסיקלי המיוחד של הרשת.
את החומרה ויישום הפתרון התשתיתי סיפקה חברת One1.

"קידום מוצרים דיגיטלי ודינמי בנקודת קבלת ההחלטה של הלקוח הוא צעד מתבקש בימינו, הן טכנולוגית והן שיווקית" אומר אביחי מיכאלי, מנכ"ל YCD מולטימדיה ישראל. "מהנתונים שצברנו אצל לקוחות בשטח, עולה כי מסכי הקופה דוחפים ברגע האמת לכיוון המכירה והגדלתה".
לדברי מיכאלי, בעוד שפרסום בטלוויזיה נהנה מקסימום מ-5% זכירות, הרי שמחקרים מוכיחים כי במסכי קופה מדובר על למעלה מ- 30% זכירות אפקטיבית.

צילום: אורלי גונן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר