אתר חדש במיני ישראל: טיילת הר הצופים המשקיפה לעבר העיר העתיקה

בניית דגם טיילת הר הצופים ארכה כשנה. הטיילת שנבנתה בדומה לטיילת המקורית בהר הצופים, כוללת סוללת עפר באורך של כ- 30 מ', מדרגות מאדני רכבת, שדרה של עצי זית עתיקים, וכן ספסלים ושולחנות ישיבה להתרגעות ותצפית הכוללת את השקיעה

פארק "מיני ישראל" חנך לקראת יום ירושלים ולציון 40 שנה לאיחוד ירושלים, אתר חדש בפארק – טיילת הר הצופים המשקיפה לעבר העיר העתיקה. מהתצפית ניתן לראות את מראות העיר העתיקה, מגדל דוד, מוזיאון רוקפלר, האוניברסיטה ההיסטורית שעל ההר וקו הרקיע של העיר כולה, ועוד.

בניית דגם טיילת הר הצופים ארכה כשנה. הטיילת שנבנתה בדומה לטיילת המקורית בהר הצופים, כוללת סוללת עפר באורך של כ- 30 מ', מדרגות מאדני רכבת, שדרה של עצי זית עתיקים, וכן ספסלים ושולחנות ישיבה להתרגעות ותצפית הכוללת את השקיעה – ירושלים של זהב. הכל על מנת להעביר את התחושה האמיתית של תצפית מהר הצופים.

פארק מיני ישראל ממוקם בלטרון שבעמק איילון. זהו פארק המודלים הדינאמיים הגדול והמתקדם מבין 45 פארקים דומים הפזורים ברחבי העולם. הפארק משתרע על שטח מיצג של 30,000 מ"ר.
הוא בנוי בהתאם לטופוגרפיה של המדינה, ונטול פוליטיקה וגבולות מדיניים. במיני ישראל מיוצגות כל הדתות. בפארק 360 מודלים המייצגים את החשובים שבאתרים ההיסטוריים, הארכיאולוגיים, הדתיים והתרבותיים שבמדינה. זאת בנוסף למיצגי תעשייה, תשתית ואתרי טבע. ה
מודלים הינם בקנ"מ של 1:25. בפארק 20,000 עצים ננסיים. לסוגי צמחייה זו המחייבת תרבות טיפוח ותנאי גידול מיוחדים, מהווה הפארק את הגן הבוטני היחידי הגדול מסוגו בארץ. בפארק 30,000 דמויות וכלי רכב המבטאים בתנועה, צבע וצליל את הוויית החיים שבארץ.
מיני ישראל נחשבת למקום אירוח רשמי של אחמי"ם, כגון: שגרירים, שרים, חברי קונגרס ואנשי עסקים. בפארק מבקרים מדי שנה כחצי מיליון אורחים. בנוסף, פועל בפארק במסלול פתוח, מתחם קארטינג מקצועי היחיד מסוגו בארץ.
אתר הקארטינג מאפשר חווית שיפור מיומנויות נהיגה ונערכות בו תחרויות מוטוריות מקצועיות בהיקף כלל ארצי. מכוניות הקארטינג מיועדות למבוגרים וילדים כאחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר