אתר מפה מציע 73 מסעדות פועלים שמספקות ארוחה טובה בלי לקרוע את הכיס

מסעדת ללו באילת ושאול בתל אביב –מובילות מבין מסעדות הפועלים בישראל על פי הדרוג של מערכת וגולשי אתר מפה

מי שמנסים לצמצם את תקציב ההוצאות, אבל בכל זאת רוצים להמשיך וליהנות מארוחה טובה במסעדה, יוכלו להיעזר ברשימת 73 מסעדות פועלים באתר הנופש והפנאי מפה – www.mapa.co.il.

השם 'מסעדות פועלים' כבר מזמן אינו מעיד על הרכב הסועדים במקום, אבל האוכל נשאר עדיין כמו שפועלים אוהבים: מבושל, חם וטעים. במדריך מפה באינטרנט תמצאו את המקומות הכי שווים, סודיים, נשכחים מלב, אהובים על לקוחותיהם הקבועים אך ידועים למעטים, המקומות שבהם באמת נהנים מאוכל ולא רק מדברים על זה.

רשימת מסעדות הפועלים מופיעה בקישור: www.mapa.co.il/mpoalim

לא כל מסעדה זולה זכאית להיכלל בקבוצת מסעדות הפועלים על פי מדריך מפה. חומוסיות, למשל, למרות שהן אולי המקומות הזולים מכולם, לא נכנסו לקטגוריה. גם לא פלאפל, שווארמה, פיצה או המבורגר, או כל מסעדה אחרת שמציעה עסקית ב-29.90 שקל בלבד.

אנשי אתר מפה אומרים כי מסעדות פועלים נמדדות בעיקר באיכות האוכל, וניתן למצוא בהן את זו שמגישה את החריימה הכי טובה בנתניה, או את הכבד הקצוץ הכי סודי בתל אביב, ואת הקוסוקוס של יום שלישי. את האוכל שזוכרים מבית אימא, האמיתית או זו שתמיד רצית.

חלוקה של מסעדות הפועלים הנבחרות על פי עדות ישראל מגלה שהטריפוליטאים מובילים עם 12 מסעדות, ואחריהם מסעדות בסגנון מרכז אסיה – אוכל בוכרי (6), וומסעדות של אוכל עירקי או כורדי (5).

38 ממסעדות הפועלים הן "מומלץ מפה", לאחר שזכו בציון של 8 ומעלה על ידי חברי מערכת מפה וגולשי האתר שביקרו בהן. את הדירוג הגבוה ביותר מבין מסעדות הפועלים בישראל קיבלו מסעדת ללו המרוקאית הותיקה באילת (8.8), מסעדת שאול ברחוב אילת בתל אביב שמגישה כבר 40 שנה גפילטעפיש לצד חריימה וגם את אחת הבירות הכי טובות בישראל (8.7), ומסעדת ניסו התורכית בשוק לוינסקי בתל אביב (8.6).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר