אתר מפה פתח מדור של המלצה שבועית על יין

באתר מופיעים 107 יקבים וחנויות יין עם דרוג וחוות דעת של מערכת מפה והגולשים

אתר הנופש והפנאי מפה www.mapa.co.il מתרחב לתחום היין, ופתח מדור של המלצה שבועית מורחבת על יין ממיטב יקבי ישראל. עורכי האתר מציינים כי בדומה לכל התוכן באתר מפה, ההמלצה על היינות היא אוביקטיבית, ונטולת תוכן שיווקי גלוי או סמוי.

את תחום היין מנהל במפה חיליק גורפינקל, איש יין ותיק ומוערך. לצד יינות מיוחדים יבחנו באתר יינות שמחירם שווה לכל נפש, כדי שלגולשים תהיה האפשרות להתנסות בטעימה שלהם, ולא להסתפק בליקוק השפתיים.

אתר מפה כולל רשימה של 107 יקבים (מתוך מספר מוערך של יותר מ- 200 יקבים) וחנויות יין בכל רחבי הארץ. כל אחד מהיקבים נבדקו באופן אישי על ידי אנשי מפה ומתוך מגוון היינות בכל יקב נבחר יין אחד שזוכה לתשומת לב מיוחדת.
רשימת היקבים מופיעה בקישור: www.mapa.co.il/vinery

רשימת היקבים מופיעה על פי הציון שהעניקו חברי מערכת מפה והגולשים באתר לכל אחד מהיקבים. את רשימת היקבים בישראל פותחים יקב הרי הגליל בקיבוץ יראון ויקבי רמת הגולן, שקיבלו את הציון הממוצע 9.1 . במקום השלישי יקב צרעה עם ציון 8.9, ואת המקום הרביעי, עם ציון 8.7, חולקים יקב דלתון, יקב ססלוב, יקב ויתקין ושאטו גולן.

חיליק גורפינקל אומר כי רשימת היקבים הנוכחית מייצגת באופן רחב וממצה את תעשיית היין הישראלית של ימינו. בין המומלצים יקבים גדולים וותיקים מאוד, לצד יקבי בוטיק קטנים ואופנתיים, ולהיווכח לא רק שאיכות היין בישראל עולה בהדרגה, אלא גם שהיינות המצטיינים נמצאים במגוון יקבים בגדלים שונים ברחבי הארץ.

את היקבים ניתן להעלות על גבי מפה, וכך לתכנן מסלול טיול שישלב ביקור ביקב יחד עם אטרקציות תיירותיות, מקומות לינה ומסעדות. לגבי כל אחד מהיקבים מצוינים ימי ושעות הפתיחה, כשרות, מספר טלפון וכתובת אתר אינטרנט במידה וקיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר