את ריח הפרדסים של תל מונד בריחות מאפה טריים

בלב המושבה תל מונד, יש בית קפה קסום בשם ביסקוטי. הריח שמוביל הוא לא של פרדסי המושבה (כי פשוט אין כבר פרדסים….) אלא ניחוחות משכרים של מאפים משובחים. ביסקוטי מעוצב בפשטות ללא שנדליירים מוזהבים או וילונות מלוכסנים ושאר הגינונים, וזה מה שיפה בו

בלב המושבה תל מונד, יש בית קפה קסום בשם ביסקוטי. הריח שמוביל הוא לא של פרדסי המושבה (כי פשוט אין כבר פרדסים….) אלא ניחוחות משכרים של מאפים משובחים. ביסקוטי מעוצב בפשטות ללא שנדליירים מוזהבים או וילונות מלוכסנים ושאר הגינונים, וזה מה שיפה בו.

בהצצה פנימה, דרך חלונות הזכוכית מבחינים מיד שזה לא רק בית קפה אלא גם קונדיטוריה המייצרת מבחר גדול של מאפים מכל הסוגים הנאפים בעבודת יד מקצועית. תשומת לב מיוחדת ניתנה לצינצנות הזכוכית בגדלים שונים גדושות במיני מאפים קטנטנים.

להפתעתי גיליתי שניתן להזמין את ארוחת הבוקר הישראלית בכל שעות היום ואפילו ניתן לשדרג את החביתה המסורתית בשני קישים אישיים מעוצבים במילוי על פי בחירה (39 ₪) .יש לציין שכולם משאירים טעם של עוד. כמובן שלחגיגה מצטרפים מספר סוגי גבינות,מטבלים,רטבים, סלטים בחיתוך ועיצוב מיוחדים (החל מ33 ₪) המוגשים בצלחת זכוכית מעוצבות בפני עצמן.

בביסקוטי מוגשים גם כריכים 'בהרכבה עצמית' (28-33 ₪) מכל צבעי הלחמים וסוגי הקמח הקיימים לצד סוגי פקצ'ות במבחר טעמים. התפריט מגוון וכולל גם מנות פסטה המיוצרת באופן עצמאי במקום כך שהטריות מורגשת ועם הרוטב הנבחר הטעם נפלא.
הקינוחים בביסקוטי הם עולם שלם. הקינוחים נאפים כמנה אישית מה ששם סוף לעידן 'חתיכת עוגה משולשת' . בויטרינה הקינוחים האישיים ובהם פאי פירות, פאי לימון, טראפל שוקולד ועוד מסודרים במסדר חיילי מגרה (22-33 ₪).

מי שאחראים לכל בביסקוטי הם איתן קירה, מייסד וקונדיטור מזה 40 שנה, שמעביר את מושכות הניהול של ביסקוטי לבנו, נמרוד קירה.

בסופי שבוע מוצעים למכירה כל סוגי העוגות והעוגיות באריזות מהודרות ובטעם של עוד, ובמקום גם שרות משלוחים.
לקראת חנוכה לחשו לי שהסופגניות הינן בעבודת יד בגודל מיני במארז מיוחד במילויים מיוחדים ואחד מהם אגלה לכם היות ואינני מסוגלת לשמור סוד הוא טעם של מלבי. כל השאר הפתעה.

"ביסקוטי"
בית קפה- קונדיטוריה רחוב הדקל 53, תל- מונד.
ימי א'- ה' 07:30- 23:00, ימי ו' 07:00- 15:30.
טלפון – 09-7966619

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר