באפריל: טיול קולינרי עם שף שאול בן אדרת בבודפשט

טיול קולינרי בין מסעדות, קונדיטוריות, בתי קפה, שווקים, יינות, בירות, סדנאות אוכל והרבה אוכל טוב. 21 עד 25 באפריל 2013

שף שאול בן אדרת (קימל, התרנגול הכחול, קימל בגלבוע)  יוביל טיול קולינרי לבודפשט בירת הונגריה בין התאריכים 21-25/4/2013, לשבוע של טעמים, ריחות, טיולים וחוויה מיוחדת. שף שאול בן אדרת
במסגרת הטיול יבקרו המשתתפים במסעדות, קונדיטוריות, כרמים, וילמדו להכין את האוכל ההונגרי בסדנאות בישול שיועברו על ידי שפים הונגריים.

בן אדרת אומר: "המטבח ההונגרי נחשב לאחד הטובים שיש, עם הפפריקה, השמנת החמוצה, מנות הבשר הענקיות, מרק הגולש, עוף בפפריקה המכונה "פפריקש צ'ירקה" ומלווה בבצקיות, או שכבות של תפו"א עם שמנת חמוצה ולאצ'ה. בל נשכח את הקינוחים המשובחים: הפלצ'ינטה, כופתאות גבינה, דובוש, לנגוש, קיורטוש. הבירות המקומיות המצוינות, בהירות, כהות, ליקרים משובחים. שמעו של היין ההונגרי יצא למרחוק, והוא תופס מקום של כבוד בעולם כולו".

מסלול הטיול:
יום ראשון 21 באפריל
עם ההגעה לבודפשט יוצאים ישירות לסיור להכרת העיר.
סיור באתרים המרכזיים של בודפשט, ביקור במצודה, בוואצי אוצה, בשדרות אנדרשי, כיכר הגיבורים ובאזור הפרלמנט.
ארוחת צהרים באחת המסעדות המפוארת והעתיקות באירופה – מסעדת גונדל
לאחר הארוחה חזרה למנוחה במלון ובערב יוצאים לסיור להכרת העיר וביקור ב- DiVino Wine Bar לטעימה ראשונה מהיין ההונגרי. במקום מבחר של 150-140 יינות מהיקבים המובלים בהונגריה Eger, Tokaj, Villany, Sopron, Szekszárd, Mór Eger, Tokaj, Villany, Sopron, Szekszárd, Mór

יום שני 22 באפריל
לאחר ארוחת הבוקר יציאה לסיור רגלי לרחוב המפורסם הוואצי אוצה. תחילת הטיול בבית הקפה המפורסם GERBEAUD, סיור בשוק המקורה ובמעבר חד, ביקור בבית הכנסת הגדול.
לאחר מכן, יום ההשתלמות הראשון בו ילמדו להכין: מרק גולש עם בצקניות, עוף מטובל עם שמנת חמוצה ולאצ'ו, ולקינוח פלצ'ינטה.
בערב, יציאה לביקור ברחוב LIST FERENC רחוב חיי הלילה של בודפשט, ועצירה קצרה בבית הקפה NEW-YORK שם נזרע אחד הזרעים להקמת מדינת ישראל. וקינוח בחנות ספרים ALEXANDRA BOOK SHOP.

יום שלישי 23 באפריל
הונגריה היא לא רק בודפשט. במרחק נסיעה לא ארוכה ממנה מתגלים כפרים של פעם, אוצרות בארוק, יין טוב ומעדנים. ביקור בעיירת האומנים הציורית סאנט אנדרי, עם שלל הגלריות והחנויות, המשך למצודת המלך וישוגרד, ומשם לעיר אסטרגום בירתה הקודמת של הונגריה.
בסיום היום, ביקור במרתף יינות וטעימה של היין המקומי לאחריה ארוחת ערב הונגרית אותנטית.

יום רביעי 24 באפריל
יציאה בבוקר למנוחה והתרגעות במרחצאות סצ'יני – מי מעינות חמים הנובעים ומופנים ישירות למרחצאות (מים טרמליים) משם ממשיכים לביקור באחת הקונדיטוריות המפורסמות של בודפשט.
אחר הצהרים יום הדרכה נוסף, שיתחיל בסיור בשוק עם השף שאול בן-אדרת אשר יבנה את התפריט מהמצרכים הזמינים בשוק, איתם יכינו ויבשלו יחד את הארוחה.

יום חמישי 25 באפריל
בוקר חופשי ואחר הצהרים חוזרים למטבח למסיבת סיום עם השף שאול בן-אדרת.
חזרה ארצה.

מחיר לאדם בחדר זוגי: € 1099
מחיר הטיול כולל: כרטיס טיסה בטיסות שכר ת"א-בודפשט -ת"א, אכסון במלון *** KINGS
פרטים: השטיח המעופף 9977*

צילום בן יוסטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר