בוקר תל-אביבי בקפה מאפו

את הבוקר שלנו התחלנו באחרונה בקפה מאפו. בית קפה שכונתי, נעים ואינטימי, שמצליח לחדש גם בתפריט ארוחת הבוקר. מומלץ

להתחיל את הבוקר בבית קפה בתל-אביב זו חוויה מסוג אחר. העוברים ושבים מורכבים בעיקר מאנשים הממהרים לעבודה, בשילוב כמה משכימי קום שמחפשים את הקפה שלהם. בזכות העובדה שהעיר רק מתעוררת בשעות האלה, האווירה מאוד קז'ואל, כמעט שכונתית, עם כל היתרונות של החיים לב האורבניות הישראלית.

את הבוקר שלנו התחלנו באחרונה בקפה מאפו, בית קפה קטן וחמוד השוכן ברחוב מאפו בקרבת רחוב בן-יהודה. קרן טייב פתחה את המקום לפני כשנה, והיא מציעה ללקוחות תפריט ארוחת בוקר מפנק.

על פניו, אין בתפריט הרבה חידוש. יש ארוחת בוקר ישראלית שכוללת חביתה, סלט, גבינות, לחם וכל שאר הרכיבים הידועים, בנוסף לאנטי-פסטי מפתיע; שקשוקה ביתית מ-2 ביצים המגיעה גם היא עם אנטי-פסטי; יש כריך, פרנץ' טוסט, מוזלי, וכמובן מאפים שונים.

בשביל ליהנות מהייחודיות הקולינרית צריך להזמין. על ארוחת בוקר גדולה ויתרנו – בכל זאת, רק התעוררנו – אבל המוזלי התקבל בברכה. תמורת 29 ₪ (או 36 ₪ עם מיץ) מקבלים מנה גדולה המורכבת מאחת הגרנולות הטובות ביותר שטעמנו באחרונה, קלויה ועשירה ברכיבים, יוגורט סמיך בעל חמיצות עדינה, דבש וקינמון. בזכות הגרנולה, המנה הפכה טעימה הרבה יותר, והשילוב הצדיק כל שקל.

את המאפים שמוכרים במקום אופה בעצמה קרן טייב, קונדיטורית והבעלים של בית הקפה. התוצאה היא מאפים מצוינים, עשירים בטעם, שמרגישים שהכינו אותם בהקפדה. בין קרואסון החמאה (12 ₪) למאפה קינמון (14 ₪) אפשר לציין בייחוד את המאפה, שעשה לחובבי מאפים שכמונו את הבוקר.

יחד עם הפוך גדול של דנסי האיטלקי (14 ₪) וכוס מיץ תפוזים (9 ₪), שאמנם לא נסחט במקום אבל היה טעים ביותר, הארוחה היתה מושלמת.

והסביבה? בית הקפה כולל כמה אזורי ישיבה בפנים וכמה במרפסת הקדמית, היושבת על הרחוב. האווירה אינטימית ונינוחה, ויחד עם האוכל פתחנו את הבוקר שלנו כמו שאנחנו אוהבים.

בצהריים, מספרים לנו, מציעה טייב ללקוחות תבשילים שונים, שאפשר לאכול במקום או לקחת הביתה. אנחנו נגיע לנסות.

קפה מאפו
רח' מאפו 18 תל אביב
טל. 03-5270010
ימי א'-ה', 8:00–עד הלקוח האחרון, ו', 8:00-16:30, שבת, 11:00-18:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר