בחנוכה: סדנת נגרות ויצירת חנוכיות וסביבונים מעץ

במסגרת הסדנא יוכלו הילדים ליצור חנוכייה, סביבון ומוצרי עץ ייחודיים ושימושיים נוספים (משאית, מסוק, מובייל, מדפי תלייה ועוד), מעוצבים במוטיבים של סוסי-נדנדה

סדנת נגרות ויצירת חנוכיות וסביבונים מעץ המיועדת לילדים ולכל המשפחה, תתקיים במהלך חופשת החנוכה בבית המלאכה של חנות הקונספט 'סוס ועגלה'.
במסגרת הסדנא יוכלו הילדים ליצור חנוכייה, סביבון ומוצרי עץ ייחודיים ושימושיים נוספים (משאית, מסוק, מובייל, מדפי תלייה ועוד), מעוצבים במוטיבים של סוסי-נדנדה. תוך הנחייה וליווי צמוד של מנחי הסדנא, יוכלו הילדים להרכיב, להדביק, לצייר, לצבוע וללטש את צעצועי-העץ על פי בחירתם וטעמם, ולחזור הביתה עם מזכרת מיוחדת.
סדנת הנגרות מתאימה לילדים בגילאי 4-12

הסדנאות יתקיימו במהלך חופשת חנוכה בימים שלישי עד שני (כולל שישי-שבת), בין התאריכים 23-29 בדצמבר 2008, בחנות 'סוס ועגלה' (רח' ההדר 15, קדימה). המקום יהיה פתוח בין השעות 09:00-19:00. בכל יום יתקיימו ארבע סדנאות בשעות 09:00, 11:00, 13:00, 15:00.
משך כל סדנא כשעתיים. מומלץ להירשם מראש לסדנאות כדי לשריין מקום.
כניסה חינם. עלות הערכה 40-90 ₪.

ניתן יהיה לרכוש חנוכיות מעוצבות בעבודת יד בחנות עצמה. הנחה על קנייה ממוצרי החנות תינתן למשתתפים בסדנאות היצירה.

'סוס ועגלה' היא חנות קונספט המוקדשת כולה לסוסי עץ וסוסי נדנדה, אשר הוקמה על ידי המעצב עופר מור ביישוב קדימה. החנות הוקמה בצמוד לבית המלאכה של עופר, שם הוא עוסק מזה 10 שנים בייצור מוצרי עץ ייחודיים בעבודת יד. החנות מציעה מגוון רחב של סוסי נדנדה בעיצוב קלאסי, בנוסף לסוסי-נדנדה מיוחדים ובהם סוס-נדנדה כפול לתאומים, סוס-נדנדה גדול במיוחד למבוגרים, וכן משחקים וצעצועים 'כמו של פעם'.

סוס ועגלה
רח' ההדר 15 קדימה (שילוט הכוונה מצומת הדסים)
טל. 054-4717286 
www.soosagala.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר