בילה בורגר – המבורגר עסיסי בנתניה

אם חשקה נפשכם בבורגר עסיסי ואתם באזור, אתם מוזמנים ל"בילה בורגר" הנתנייתי. המבורגריה צעירה איכותית, שאינה מתיימרת להיות יותר מאשר המטרה שלשמה הוקמה

נתניה היא עיר מזדקנת במונחים קולינריים. עיר התיירות והיהלומים שמרנית בדרך כלל בכול הקשור לקולינריה, אבל מסתבר שלא עוד. נדמה שצעיריה של העיר עושים מעשה, מנסים לרענן את הגסטרונומיה המקומית, ולהוכיח שעדיין לא נס ליחה של עיר התיירות.

כאלו הם האחים אסף ודובי באום, דור המשך לטבחים, שסבם היה אחד מהטבחים האיכותיים בעיר בשנות ה-60.
האחים חברו יחד, והקימו עם חברתו של אסף לבית מימון, גם היא דור המשך לטבחים – האב יגאל והדוד יוסי, שהאכילו את חיילי צה"ל במטעמים איכותיים שנים רבות.

היוזמה של הדור הצעיר הביאה להקמתה של בורגריה "בילה בורגר", על שם סבתם של צמד האחים, תושבת נתניה וותיקה שהלכה לעולמה לפני שנים רבות, ושהאחים החליטו להנציח את זיכרה בהמבורגריה שאינה מתיימרת להיות יותר מכך.

"בילה בורגר" הנה מזללת המבורגרים מעוצבת בצבעי פסטל אוף וויט רכים, כסאות אדומים ששוברים את הצבע הרך, ופרגולה מקונסטרוקציית ברזל מעניינת שמשנה את צורת השדרה הנתניתית האפורה. בילה בורגר הוקמה מול השוק הנתנייתי בשדרות וויצמן, בחלקה הוותיק והישן יותר של השדרה, והיא ניראת כפנינה רעננה, צעירה ומסבירת פנים.

הזמנו ארוחת בילה בורגר, שכללה המבורגר 180 גרם משפונדרה בקר, עשוי במקום לפי המתכון של דובי השף, בתוספת צי'פס, קרוקטים של תפוחי אדמה עם בצל מטוגן, טבעות בצל, ושלל רטבים לבחירה כמו מיונז, קטשופ, אלף האיים, חרדל, שום, צי'לי מתוק, טריאקי ועוד, כול שצריך לעשות הוא רק להצביע וללחלח את ההמבורגר ברוטב האהוב עליך.

ההמבורגר עצמו היה עשוי היטב, והוגש במידת הצלייה הראויה, בלחמניית בורגר שנקלתה קלות והייתה מעטפת טעימה ופריכה להמבורגר האיכותי שנח בה, מחכה ומזמין לנגיסה.
שאר הנלווים גם הם היו עשויים היטב במידת הטיגון הראויה, והכול הוגש על צלחות מלבניות ונוחות.

מנות נוספות שאפשר להזמין במקום: "טורטיבילה" (טורטיה מקסיקנית עם כדורי בשר),"סלט בילה", סלט ירקות וטונה לשוחרי הבריאות. ויש גם ארוחות קומבינה, ארוחות ילדים מרצועות פילה עוף אמיתי, ומשלוחים חינם כמעט לכול אזורי העיר, למי שמבקשים להתפנק על המבורגר איכותי בביתם ללא ייסורי מצפון.

המחירים לא בשמיים בכלל: עלות ארוחת בורגר שכוללת המבורגר עם תוספת אחת לבחירה: בילה צ'יפס/בילה בצל/ או כדורי בילה (קרוקט תפוחי אדמה) + שתייה: 28 ₪.

אם אתם באמצע מסע קניות בשוק הנתנייתי הססגוני, בסידורים באזור, או אם סתם בא לכם המבורגר איכותי, "בילה בורגר" הוא המקום לאתנחתה בשרית איכותית.
המקום מבהיק בניקיונו וכשר. החנייה בעייתית רק במהלך היום.


בילה בורגר
שד' ויצמן 17 נתניה
טל. 050-9977919

ימים א'-ה' 10:00- 24:00,ימי ו' 10:00-14:00, בשבת סגור, מוצ"ש עד 24:00



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר