בינת תקשורת מקימה מערכת טלפוניית IP ותשתיות תקשורת מתקדמות מבוססות סיסקו במרכז הלוגיסטי החדש של אסם בשהם

היקף הפרויקט, במסגרתו פורסת בינת באתר תשתיות תקשורת מקומית עם מכלול טכנולוגיות סיסקו, הכולל מתגים ומערכת תקשורת אחודה (Unified Communications), הנו מעל 2 מיליון ש"ח

במסגרת היערכות קונצרן אסם לפתיחת המרכז הלוגיסטי (מרלו"ג) החדש שלו בשהם, מקימה חברת בינת תקשורת תשתיות תקשורת מתקדמות המבוססות על טכנולוגיות סיסקו.
היקף הפרויקט, במסגרתו פורסת בינת באתר תשתיות תקשורת מקומית עם מכלול טכנולוגיות סיסקו, הכולל מתגים ומערכת תקשורת אחודה (Unified Communications), הנו מעל 2 מיליון ש"ח.

במסגרת הפרויקט תוקם רשת מודרנית הכוללת טלפוניה מתקדמת המשלבת בין אמצעי וידאו, קול ונתונים. הרשת תספק תקשורת בקצבים מהירים של גיגה, וקישוריות בין מתגים ראשיים מהירים מאוד בקצב של 10 גיגה.

גדי גרוס, מנהל תחום תעשייה ו-OEM בבינת, אומר: "אסם מקימה בשהם מרלו"ג משוכלל, ממוחשב ורובוטי, שהנו מהגדולים והמתקדמים במזרח התיכון. באתר זה אנו מתקינים פתרון מקצה לקצה של סיסקו, תוך מיצוי מרב הפוטנציאל של יצרן מוביל, כולל שימוש בטכנולוגיית אלחוט במחסנים. תשתית התקשורת האחודה משרתת את כל הפונקציות של המרכז הלוגיסטי, כולל העברת נתונים, וידאו וקול (טלפוניה) על רשת אחת. בפרויקט זה באות לידי ביטוי מקסימאלי יכולות האינטגרציה של בינת".

לדברי יניב קטן, מנהל פיתוח עסקי לתחום Unified Communications בסיסקו ישראל: "אסם היא דוגמא לחברה מובילה ממגזר התעשייה, המשתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בכדי לשפר את התהליכים העסקיים. בחודשים האחרונים אנו רואים ביקוש חסר תקדים למערכות Unified Communications בקרב חברות תעשייה ומסחר. המניע של חברות אלה
זהה – הקמת מערכת שתשפר ותייעל את התקשורת בין עובדי הארגון והקמת רשת אחודה".

יהודה ינאי, מנהל תשתיות תקשורת באסם, מציין כי בינת תקשורת משרתת את אסם כבר מספר שנים, ומספקת את צרכי הקישוריות של ענק המזון לשביעות רצונו המלאה. "בינת היא האינטגרטור המוביל בישראל בתחומי קול, וידאו ונתונים, ובפרויקט מרלו"ג אסם חבר יצרן מזון מוביל אל אינטגרטור מוביל לשילוב מנצח".


אודות בינת תקשורת מחשבים
מאז הקמתה בשנת 1975, בינת תקשורת מחשבים צברה מוניטין רב כשותף הטוב והאמין ביותר לפתרונות אינטגרציה כוללים בטכנולוגיה מתקדמת ובמתן שירותים מקצועיים לצרכים הדינמיים של קהילת ה- ICT בתחומי התקשורת, המחשוב והטלקום וזאת תחת הסמכת תקן ISO 9001:2000.

בגישה ללקוח ולפרוייקט, מביאה עימה בינת את העוצמה האדירה של 14 חברות פיתוח הטכנולוגיה מקבוצת RAD, 10 חברות האינטגרציה המרכיבות את קבוצת בינת וכן את עוצמתם של שותפיה העסקיים – ספקיות החומרה והתוכנה המובילות בעולם, ביניהן: 3COM, Aladdin, CA, Check Point, Cisco, Dell, HP, Juniper, Microsoft, Nortel, Novell, RAD Group, Tekelec ועוד. בינת הינה שותף מוסמך בדרגות הגבוהות ביותר של כל שותפיה העסקיים.

בינת מתמחה בבניית פתרונות מתקדמים, תוך התמקדות בחמישה תחומי מפתח: Storage, Voice, IP Telephony, Mobility, Security ו- Audio / Video.

שותפות היא ערך בתרבות העסקית של בינת. באמצעות שיתוף פעולה עם חברות רבות, המובילות בתחומן בעולם, שומרת בינת על מעמדה כיועץ בלתי תלוי, ועל חופש מלא לבחירת הטכנולוגיות המתאימות ביותר עבור כל לקוח וכל פרויקט.

למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.bynet.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר