בכרטיס טיסה אחד מתל אביב לברזיל

החל מ-2 בנובמבר תתחיל אמריקן איירליינס לטוס ממיאמי לשלושה יעדים בברזיל: לערים בלו הוריזונטה, סלבדור באהייה, ורסיפה. תוספת קווים אלו עשויה לסייע לישראלים היוצאים לטיול הגדול בדרום אמריקה או לטסים לברזיל בתקופת הקרנבל, כמו גם לאנשי עסקים

הסכם הקוד המשותף (Code Share) בין אמריקן איירליינס לבין חברת אל על, מאפשר מעתה לישראלים לטוס עם כרטיס אחד של אמריקן איירליינס מתל אביב עד ברזיל.

החל מ-2 בנובמבר תתחיל אמריקן איירליינס לטוס ממיאמי לשלושה יעדים בברזיל: לערים בלו הוריזונטה, סלבדור באהייה, ורסיפה.
תוספת קווים אלו עשויה לסייע לישראלים היוצאים לטיול הגדול בדרום אמריקה או לטסים לברזיל בתקופת הקרנבל, כמו גם לאנשי עסקים.

הטיסות ממיאמי לסלבדור באייה ולרסיפה הן יומיות, ואילו לבלו הוריזונטה תטוס אמריקן איירליינס 3 פעמים בשבוע. הטיסות יבוצעו במטוסי בואינג 767 דגם 300.

אמריקן איירליינס מיוצגת בישראל ע"י חברת טל תעופה, המייצגת חברות תעופה בינלאומיות. אמריקן איירליינס, יחד עם החברה הבת שלה אמריקן איגל, טסות ליותר מ-250 ערים ביותר מ-40 ארצות, והן מבצעות ביחד כ-4,000 טיסות בכל יום. לאמריקן איירליינס צי של יותר מ-1,000 מטוסים, והיא הטיסה בשנת 2007 כ-119 מיליון נוסעים. החברה מעסיקה כ-85,000 עובדים בכל העולם, 10,000 מהם טייסים. אמריקן איירליינס חברה בברית התעופה OneWorld .

ייצוג חדש לחברת טל תעופה – חברת התעופה Star Peru Aerolineas של פרו, המתמחה בטיסות פנים בתוך פרו
ייצוג החברה בישראל מאפשר לאנשי עסקים ותיירים ישראליים להתחבר לטיסות בינלאומיות של חברות תעופה המיוצגות ע"י טל תעופה, כמו אמריקן איירליינס ואחרות, לטיסות פנים בתוך פרו, שהיא ארץ תיירות מבוקשת ביותר."סטאר פרו" היא חברת תעופה חדשה ומתפתחת במהירות. היא נוסדה ב-1997, טסה היום מלימה בירת פרו ל-9 יעדים בפרו, ומבצעת גם טיסות שכר באמריקה הדרומית. החברה מפעילה מטוסי נוסעים חדשים מדגם בואינג 737 דגם 200 עם 124 מושבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר