בלילה חי מאוד חמישי 28.1: השף שלום שטרית ויקב טפרברג 1870

ביום חמישי 28.01.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר. הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 28.01.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר. הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
הפרק ה- 15 במותחן בהמשכים "רצח בלילה חי מאוד" מאת הסופרת אדיבה גפן, וישוחק בשידור חי ב"לילה חי מאוד" על ידי השחקנים אסתי שיגאני ,אבי אדווי, עדי פאר ואלדד פריבס, בראשותו ובביומו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר .
אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן, ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.
עוד בתוכנית:
הזמר, יוצר ושחקן אייל שכטר ולהקתו – לקראת אלבום חדש לאחר 7 שנים. אייל החל את הקריירה בהרכב מוסיקלי עם ערן צור. ב- 1985 הקים עם חברים את להקת "אבטיפוס". כתב מוסיקה לסרטים, שיחק בסרטי קולנוע ובסדרות טלוויזיה.
איל שכטר – שירה וגיטרה אקוסטית, מני ברזילי – קלידים, גיטרה חשמלית, מחשב וקולות, עמי שפגט – גיטרות אקוסטיות וחשמליות וקולות, בוריס רזינסקי לוין – תופים, אריאל אינפלד- בס וקולות.
שימי אטיאס – אמן הטלפטיה והחושים.
המוסיקאי חיים לוי והגיטרה – בשירי ט"ו בשבט
העו"ד, זמר וכותב אודי שטמר – עו"ד בתחום האזרחי עם התמחות בפירוקים, כינוס נכסים, פשיטות רגל והוצאה לפועל, דיני רשויות מקומיות ומשפט מינהלי. ובשעות הפנאי כותב, מלחין ושר – שירים מהחיים, שגרת היום, שחיתות, ריצה ועוד.
רונית סבירסקי – עורכת אתר התיירות הישראלי PHOTOUR עם המלצות וטיפים לט"ו בשבט, פריחות הכלניות רקפות ונטיעות.
יואב רגב – איש ידיעת הארץ וחוקר תולדות ארץ ישראל.
רותי, ניסים ודודי ברכה – סדר ט"ו בשבט עם פירות מיוחדים ואקזוטיים הגדלים בארץ.
הרב יעקב גלויברמן – ט"ו בשבט ופרשת השבוע.
השף שלום שטרית – שף פרטי שסגנון עבודתו הוא שיתוף הלקוח וחבריו בהכנת הארוחה, סדנאות בישול, וטיולים קולינריים באיטליה, צרפת,סלובניה וקפריסין. שלום, בעל תואר בגמולוגיה (תכשיטנות), פנה אחרי שנים של רשת חנויות לאמנות ותכשיטנות ישראלית לדרך חדשה – אהבת חייו: הבישול.
היינן שיקי ראוכברגר מיקב "טפרברג 1870" – עם היינות החדש של היקב מסדרת טפרברג רזרב, קברנה סוביניון רזרב 2007 מענבים שנבצרו משלושה כרמים בהרי יהודה, בגליל העליון ובהרי שומרון, כרמים בגובה שמעל 650 מ', ומרלו רזרב 2007 מכרם בהרי יהודה בגובה 650 מ' מעל פני הים .בסדרה גם שרדונה ומריטאז' – בלנד.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.
וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.

תגובות,הצעות ,רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]
אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר