במלונות ישרוטל נותנים מענה לאורחים עם רגישויות ומגבלות רפואיות בתחום המזון

במלונות בישרוטל מספקים פתרונות בנושא המזון והמשקאות לאורחים, כגון חולי צליאק הרגישים לגלוטן (ומגישים לחמים מיוחדים, עוגות מיוחדות ומנות אוכל ללא קמח), או כאלה הרגישים למוצרי חלב

המודעות ההולכת וגוברת לאנשים עם רגישויות שונות ומגבלות רפואיות בתחום המזון, גורמת לשינויים רבים בחשיבה של יצרני וספקי מזון.
מודעות זו הביאה את השפים של מלונות ישרוטל להיערך במטבחים באופן שייתן מענה חיובי וטעים לאותם אורחים שעד כה לא יכלו לצאת לחופשה, מחשש שייתקשו להשיג את המזון הנדרש.

"נוכח פניות מצד אורחים פוטנציאלים, ובהמשך לקבלת מכתבי תודה מאורחים אשר בעייתם נפתרה על בסיס אד הוק על ידי השף של בית המלון בו התארחו, החלטתי לבקש מהשפים ב- 12 בתי המלון של ישרוטל להיערך כך שיוכלו להכין מנות אוכל מיוחדות לאותם אורחים שיבקשו זאת, ואשר יש להם מגבלה רפואית כלשהי בתחום המזון", אומר מנכ"ל ישרוטל, רפי שדה.

במלונות ישרוטל מספקים פתרונות בנושא המזון והמשקאות לאורחים, כגון חולי צליאק הרגישים לגלוטן (ומגישים לחמים מיוחדים, עוגות מיוחדות ומנות אוכל ללא קמח), או כאלה הרגישים למוצרי חלב (Lactose Intolerance) אשר חייבים להיות זהירים ביותר לגבי כך שלא ישולב כל מוצר חלבי במנת האוכל שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר