במסעדת Santa-Fe מרעננים את הקיץ עם תפריט עיסקי חדש

במסעדת Santa-Fe המקסיקנית ריעננו את תפריט ארוחות הצהריים העיסקיות לכבוד החודשי הקיץ החמים. כעת מציע המקום הכי ססגוני ברמת החייל שני סוגים של תפריטים עיסקיים הנותנים את המענה המושלם לארוחת צהריים משביעה וקלילה

במסעדת Santa-Fe המקסיקנית ריעננו את תפריט ארוחות הצהריים העיסקיות לכבוד החודשי הקיץ החמים. כעת מציע המקום הכי ססגוני ברמת החייל שני סוגים של תפריטים עיסקיים הנותנים את המענה המושלם לארוחת צהריים משביעה וקלילה.

בתפריט עיסקי של 46 שקל הכולל מנה ראשונה ומנה עיקרית מציעה מסעדת Santa-Fe ללקוחותיה ארוחה מעודכנת. בין מגוון המנות ניתן לבחור בין חזה עוף יוקטאן עטוף בקונפיטורת צ'ילי וגרמולטה של הדרים ; צ'ילי קון קרנה תבשיל בשר שעועית שחורה עם אניס המוגש עם אורז פלפלים. בתפריט זה ניתן גם להנות מנות חדשות אותן רקח השף אדי לוגאסי, וביניהן כבדי עוף בסיידר תפוחי עץ וצ'ילי מוריטה המוגש עם פירה שום, צ'ימיצ'נגה צימחונית במילוי תערובת גבינות מקסיקאית, סלסת מנגו ותרד טרי.

כמו כן מציעה מסעדת Santa-Fe תפריט עיסקי נוסף במחיר של 56 שקל למנה ראשונה ועיקרית. בתפריט עסקי זה ניתן להתענג על מדליוני פילה לבן על עלים ירוקים מוקפצים בשום ושמן זית; צ'יקן פרמז'ן עם פירה שום ושעועית שחורה. גם לתפריט זה נוספו מנות חדשות כגון פאהיטאס בקר המורכב מרצועות בקר מובחרות על מצע פלפלים קלויים וסלט אנטריקוט של נתחי אנטריקוט מוקפצים, עלי חסה רעננים, רצועות פלפלים, בצל אדום ברוטב וינגרט תפוז.

לכל אלו שרוצים להמתיק את יומם קצת יותר רגע לפני החזרה לשגרת יום העסקים מציעה מסעדת Santa-Fe את מיטב קינוחיה בתוספת מחיר של 19 שקל בלבד. בחזית המתוקים ניתן למצוא, בין היתר, פרמידת קרם לימון על מצע קאדאיף וקרם נוגט ; מגדל ברולה של שלוש קומות של קרם ברולה עם טווילים קונפי אגסים; מרק מנגו עם סורבה קוקוס, מונח על מקלות בצק פריכים.


Santa-Fe
רחוב הברזל 27,רמת החייל,תל אביב
טלפון : 03-7674625
שעות פתיחה : א'-ש' :
12:00-24:00


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר