בעלי אתר מכירת האלכוהול פאנקו תובעים את הרבנות הראשית

חברת פאנקו, בעלת חנות האון ליין למוצרי אלכוהול PANECO.CO.IL הגישה תביעה נגד הרבנות הראשית לישראל בגין הוצאת לשון הרע ונזיקין בסך 250,000 ₪

חברת פאנקו, בעלת חנות האון ליין למוצרי אלכוהול PANECO.CO.IL, הגישה תביעה נגד הרבנות הראשית לישראל בגין הוצאת לשון הרע ונזיקין, בסך 250,000 ₪.
התביעה הוגשה באמצעות משרד עיני ליטבק לזר ושות', וכוללת גם בקשה דחופה למתן צו מניעה זמני, שיורה לרבנות להסיר את הפרסום השקרי והפוגעני לכאורה כנגד פאנקו.

לפי כתב התביעה, הרבנות הראשית העלתה לאתר האינטרנט שלה פרסום שקרי ופוגעני, המנוסח באופן לקוי וברשלנות רבתי, המיועד לכלל הציבור בישראל, במסגרתו "מוזהר הציבור" כי מוצרי אלכוהול המשווקים על ידי קבוצת פאנקו, ובמיוחד הוויסקי מסוג ג'ק דניאלס, אינם "כשרים".

בחברת פאנקו חוששים כי הפרסום באתר הרבנות הראשית לישראל נעשה במכוון כדי לפגוע בהם, מכיוון שהרבנות עצמה היא שהנפיקה למוצרים הנמכרים באתר תעודת כשרות, ובפרט לוויסקי ג'ק דניאלס. זאת ועוד, הרבנות לא טרחה, קודם לפרסום באתר, לפנות לקבוצת פאנקו על מנת לקבל את תגובתה, ולא הסירה את הפרסום השקרי לאחר שקיבלה פנייה בכתב מפאנקו על היות הפרסום שקרי, וכי ביד פאנקו תעודת כשרות. לפי החברה, הרבנות לא טרחה כלל להשיב לפנייתה של קבוצת פאנקו בעניין זה עד למועד הגשת התביעה.

אורי צרור, מנכ"ל קבוצת פאנקו, אומר: "תמוה, מוזר, ולא מובן איך בהודעת הרבנות היא מפנה לרכישת הוויסקי רק מקבוצת אקרמן, וזאת בניגוד לחוקי המדינה המאפשרים לאחרים לייבא מוצרים מקוריים, במטרה להגדיל את התחרות לטובת הצרכנים. תביעתנו היא על סך של 250,000 ש"ח, תוך שאנו שומרים על זכותנו לעדכן את סכום התביעה, שכן הנזקים שנגרמו לנו וממשיכים להיגרם, גבוהים הרבה יותר מסכום זה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר