בפנמ מבשלים גורמה

הצוות הפגין את קישוריו על קרש החיתוך והכין תפריט גורמה שלא מבייש אף מסעדת גורמה יוקרתית. התפריט העשיר כלל מרק חצילים קטיפתי, גלילת סינטה עם לדר, לחמניות כפריות, עגבניות בנוסח פרובנס, פונדנט שוקולד, ועוד

חברת פנמ, המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה ושירותים מקצועיים בתחום של ניהול תהליכים (BPM), קיימה לצוות השיווק והמכירות שלה, סדנת בישול של בית הספר "עושים בישול" בהנהלת השף אורן גירון.

הצוות הפגין את קישוריו על קרש החיתוך והכין תפריט גורמה שלא מבייש אף מסעדת גורמה יוקרתית. התפריט העשיר כלל מרק חצילים קטיפתי, גלילת סינטה עם לדר, לחמניות כפריות, עגבניות בנוסח פרובנס, פונדנט שוקולד, ועוד.
אולי כדאי לחשוב על קריירה נוספת?


חברת פנמ מתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה ושירותים מקצועיים בתחום של ניהול תהליכים – Business Process Management (BPM). לחברה משרדי הנהלה ופיתוח בישראל, ומכירות בינלאומיות בלונדון, אנגליה. מוצר הדגל של החברה – Sequence מותקן בכ- 200 ארגונים מובילים ורב לאומיים מכל מגזרי המשק בישראל ובעולם ומספק פתרון מלא בנושאיBPM , Workflow ו- EAI מבוסס תשתיות מיקרוסופט. ייחודיות הפתרונות של פנמ נעוצה בישום מהיר ביותר בשטח, בהתאמת התהליכים למבנים ארגוניים דינמיים ובקרבה ההדוקה של קבוצת הפתוח ללקוחות בארץ. כמו כן, לחברה קבוצת שירותים מקצועיים ובה יותר מ- 80 מומחי BPM העומדים לרשות לקוחותיה.
פרטים נוספים באתר החברה: www.pnmsoft.com.





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר