בקרוב מלון ראש הממשלה בירושלים

מה שבטוח זה שמי שיתגורר במלון המיועד, צפוי ליהנות מאבטחה מירבית. השאלה היא מה יהיה עם הצ'קלאקות המאירות והסירנות הצופרות כאשר שיירת ראש הממשלה ומאבטחיו תצא בשעטה מביתו באישון לילה

מלון חדש ובו 200 חדרים, יבנה בירושלים בסמוך לשטח המיועד למשרדים החדשים של ראש הממשלה ומבקר המדינה,
כך סיכמו נציגי משרדי התיירות, ראש הממשלה והאוצר. הסיכום הושג לאחר שנפתרה המחלוקת בין גורמי הביטחון השונים שהציבו דרישות ביטחוניות מחמירות הנובעות מסמיכות האתר למשרד ראש הממשלה, לבין דרישת משרד התיירות לשמור על היקפי הבנייה למלונות בשטחים המיועדים לכך, בייחוד נוכח המחסור בחדרי המלון בארץ ובירושלים בפרט.

מה שבטוח זה שמי שיתגורר במלון המיועד, צפוי ליהנות מאבטחה מירבית. השאלה היא מה יהיה עם הצ'קלאקות המאירות והסירנות הצופרות כאשר שיירת ראש הממשלה ומאבטחיו תצא בשעטה מביתו באישון לילה.

על פי התוכנית יכלול בית המלון כ-200 חדרים, בנוסף לשטחים נרחבים, אולמות שטחים ציבוריים, שטחי מסחר, הסעדה, שירות ועוד, בהמשך לכיכר הלאום.

ירושלים נהנית בשנה האחרונה מגידול מתמשך בתיירות הנכנסת, מהווה מוקד משיכה מרכזי לתיירים, והיא בעלת פוטנציאל תיירותי גדול מאוד.
בין החודשים ינואר-יוני היתה תפוסת המלונות בירושלים הגבוהה בארץ, ועמדה על 71% לעומת הממוצע הארצי – 65%, תוך גידול של 28% לעומת התפוסה במלונות העיר בתקופה המקבילה אשתקד, שעמדה על 55%.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר