ברשת Wine&More מתכוננים לוולנטיינס דיי עם מבצעים

לקראת ערב הוולנטיינס נרשמת עליה של כ- 20% ברכישת משקאות אלכוהוליים, כאשר 50% מהאוכלוסייה מעדיפים יין אדום בחגיגות הערב הרומנטי, 20% מעדיפים יינות מבעבעים ויין לבן, 20% מעדיפים ליקרים, ו-10% חוגגים עם משקאות אלכוהוליים כגון ויסקי, וודקה ועוד

על פי נתונים של רשת Wine&More חינוואי ג'ורג' משקאות, עולה כי לקראת ערב הוולנטיינס – יום האוהבים אותו חוגגים בעולם כולו ובישראל מדי שנה ב- 14 בפברואר – נרשמת עליה של כ- 20% ברכישת משקאות אלכוהוליים, כאשר 50% מהאוכלוסייה מעדיפים יין אדום בחגיגות הערב הרומנטי, 20% מעדיפים יינות מבעבעים ויין לבן, 20% מעדיפים ליקרים, ו-10% חוגגים עם משקאות אלכוהוליים כגון ויסקי, וודקה ועוד.

תאופיק חינוואי, מנכ"ל ובעלים של הרשת, אומר: "למרות שבשנים האחרונות יש שינוי ועלייה משמעותית בקרב הנשים שרוכשות אלכוהול, דווקא בערב הוולנטיינס הגברים הם אלה שאחראים על רכישת האלכוהול. כמו כן, במקביל לעליית משקאות אלכוהוליים, נרשמות גם עליות של כ- 10% ברכישת אביזרים נלווים לאלכוהול כגון כוסות, דיקנטרים וחולצים, ועליה של 15% ברכישת מוצרי שוקולד המשתלב עם אלכוהול לערב זוגי זה. ההבדל בין הגברים לנשים: הגברים רוכשים אלכוהול בלבד, לעומת הנשים שרוכשות במקביל לאלכוהול גם מוצרי שוקולד".

משקאות אלכוהוליים המוצעים ברשת לערב זה:
סופר טוסקן dogajolo – יין אדום מיקב קרפינטו (איטלקי, טוסקנה).
– Passoaפסווה – ליקר פסיפלורה.
Lambrusco Rosato -למברוסקו רוזה – יין מבעבע איטלקי בצבע ורוד.

לרגל הוולנטיינס, רשת Wine&More חינוואי ג'ורג' משקאות יוצאת עם מבצעים: כל הרוכש בקבוק יין ממגוון היינות שבמבצע, מקבל את השני ב- 50% הנחה, וגם ורד אדום במתנה.
בנוסף, לרגל היום הרומנטי הרשת תציע מגוון מארזי שוקולד בוטיק של שוקולטיירים ישראלים מובילים, אותם ניתן יהיה לרכוש לבד או כליווי למשקאות האלכוהוליים.

סניפי רשת Wine&More חינוואי ג'ורג' משקאות:
פתח תקווה – גיסין 37 (ליד משרד הרישוי)
יפו – נחום גולדמן 8 (כיכר השעון)
תל אביב – קרליבך 25
הרצליה – גלגלי הפלדה 11
הוד השרון – סוקולוב 16

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר