בר הקיץ של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים נפתח מחדש

בר הקיץ של מלון וולדורף אסטוריה משקיף על קו הרקיע של ירושלים

עכשיו שוב אפשר להגיע ל- THE GARDEN TERRACE  – בר הקיץ של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים. המקום, שמשקיף על קו הרקיע של ירושלים, תוכנן תוך שמירה על האיכות המאפיינת את הרשת. את התפריט של הבר בנה השף הראשי של המלון, איציק מזרחי ברק, עם מנות בר בסגנון טאפאס מהמטבח הים תיכוני. בבר נמזגים קוקטיילים שנרקחו על ידי המיקסולוגים המומחים של המלון, ומבחר עשיר של משקאות אלכוהול.

מבחר מנות הקשורות לתרבות הגסטרונומית של העיר
מבחר מנות הקשורות לתרבות הגסטרונומית של העיר. צילום דנה כספי

שף איציק מזרחי ברק אומר: "לרגל 50 שנה לאיחוד ירושלים אנו מציעים מבחר מנות הקשורות לתרבות הגסטרונומית של העיר, בהן כרובית בטמפורה משער יפו, חציל שרוף ממחנה יהודה, או מעורב ירושלמי". לאורחי הבר יוצע קוקטייל מיוחד בשם "ירושלים של זהב" המכיל  עראק ורום הוואנה קלאב בן 7 שנים, ובוקע ממנו עשן קינמון. תפריט מנות הטאפאס הים תיכוניות של THE GARDEN TERRACE מחולק לפי שלוש רמות מחירים – 40, 50, ו- 60 שקלים. בר הקיץ פתוח לאורחי המלון ולקהל הרחב בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18.00 עד חצות. שעתיים חניה חינם בחניון המלון.

מקום שני מבין מלונות הפאר במזרח התיכון
מקום שני מבין מלונות הפאר במזרח התיכון

ועוד חדשה משמחת למלון, מגזין התיירות Travel and Leisure  פרסם את תוצאות סקר הקוראים השנתי שלו ל-2017, שנערך בקרב עשרות אלפי מצביעים, וקבע כי וולדורף אסטוריה בירושלים מדורג במקום השני מבין מלונות הפאר במזרח התיכון.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר