בתי קפה ברעננה: קופי בין סוגר, אילן'ס עובר

ממש בימים האחרונים ננטש סניף נוסף של קופי בין ברעננה, ברחוב אחוזה (הראשי של רעננה) 141, ואת מקומו תפס אילן'ס, שכדי להגיע לשם היה צריך רק להעביר את חפציו מהצד השני של הרחוב, מסניף בנק לאומי בעיר

למי שרצה לעקוב אחרי מהלכי סניפי קופי בין בחודשים האחרים, היה כדאי להגיע לרעננה. לפני כחמישה חודשים נסגר הסניף בכניסה הדרומית ("כניסת העמודים") של קניון רננים. זה היה פעמון אזהרה שצלצל בקול ענות חלשה וקדם בהרבה לידיעות המתפרסמות בעיתונות לאחרונה על מצבו של זכיין העל בישראל, ועל כך שהרשת העולמית עומדת, או לפחות מאיימת, לשלול לו את הזיכיון עקב אי עמידה בתנאי ההסכם.

ממש בימים האחרונים ננטש סניף נוסף של קופי בין ברעננה, ברחוב אחוזה (הראשי של רעננה) 141, ואת מקומו תפס קפה אילן'ס, שכדי להגיע לשם היה צריך רק להעביר את חפציו מהצד השני של הרחוב, מסניף בנק לאומי בעיר – אם תרצו ניסיון כושל של שילוב בית קפה בסניף בנק שנחנך בקול תרועה רמה לפני מספר שנים, כבר לפני שנה הודיעו על סיום ההסכם בין הבנק לרשת בתי הקפה, ועתה זה יצא אל הפועל.

אילן'ס בבנק לא היה באמת בית קפה, אלא תחנת מעבר שלא נעים לשבת בתוכה, והיושבים בחוץ חסמים את המדרכה, מטרידים ומוטרדים.
מה שבטוח זה שעתה יש לאילן'ס בית קפה אמיתי ברעננה עם מרחבים, ריהוט הולם, ואוירה לא של תחנת רכבת אלא קפה אינטימי. אז בהצלחה.

אילן'ס
רח' אחוזה 141 רעננה
טל. 054-6628048

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר