גבעון 2007 – מהחבית לבקבוק ולמנוחה עד הקיץ

מי שיגיע ליקב יראה כי המקום אינו מרכז מבקרים שהכסף של המשקיעים ה"יאפיים" זועק מכול פינה שלו, אבל יקב גבעון זה בית של יין; הבית של ניר ארנסטי ושוקי סגל וחבריהם

יקב גבעון מתכונן להשקת יינות 2007 שלו בחודש מאי הקרוב. מי שיגיע ליקב יראה כי המקום אינו מרכז מבקרים שהכסף של המשקיעים ה"יאפיים" זועק מכול פינה שלו, אבל יקב גבעון זה בית של יין; הבית של ניר ארנסטי ושוקי סגל וחבריהם.

היה משהו מאוד ירושלמי כאשר חברים רבים, וביניהם מומחים לא קטנים, התאספו ערב חורפי אחד ועברו ביסודיות על כול יינות החבית של 2007, זאת כמסורת היקב מימים ימימה, הרוצה חוות דעת זאת של סיוע וייעוץ לייננים לפני הבקבוק.

טעימת ה"טרום בקבוק" נעשתה בצורה המקצועית ביותר. כול הבלנדים והסינגלים שנטעמו וגורגרו, קיבלו תשבחות וביקורות חיוביות. לבסוף, כמעט פה אחד, סוכם כי היינות יבוקבקו "כמו שהם", מהחבית לבקבוק ולמנוחה עד הקיץ; להוציא בלנד קסום אחד שממש הלהיב את כולם: 50% מרלו, 50% קברנה סוביניון

היינות טיפוסיים לפרי מאזור הכרמים של דולב (במיקרו אקלים וב- 600 מ' גובה), ולאחר שלוש שנות שהייה בחביות צרפתיות.
היינות מאוד ישראליים, ארומטיים ועמוקים במרקם "לעיס" עם טאנינים רכים, וכולם טובים לשימור ארוך.
לפי דעת טועמי יינות המרלו, הקברנה וסירה, הם בציון 88 – 89 לפחות, בשלב החבית.

מכירת היין תתחיל מאמצע מאי ביקב. יחד עם זאת, יין עתידי (בכמות מוגבלת של 1,000 בקבוקים) ניתן לרכוש כבר עכשיו במחירים מיוחדים, ע"י קבוצת הרוכשים של "נחמת שותים" – צביקה אמיתי,  טל. 052-2636850.


יקב גבעון
רח' האלון, מבנה שלישי מצד שמאל
גבעון החדשה
טל. 050-8499599
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר