גולדסטאר SLOWBREW – בירה חדשה עם 10% אלכוהול

גולדסטאר SLOWBREW עם ֵ10% אלכוהול
כדי לקבל את הטעמים והארומות, גולדסטאר SLOWBREW מיוצרת בתהליך מורכב ואיטי (כפול זמן מייצור גולדסטאר רגילה), ויש בה 10% אלכוהול

טמפו, יצרנית גולדסטאר השיקה  חנכה את "גולדסטאר SLOWBREW" – בירה לאגר כהה חזקה עם 10% אלכוהול. אחוז אלכוהול כזה נשמע ונקרא מפחיד לכאורה, אבל הבירה בצבע נחושת עם קצף בצבע קרמי בטעם עמוק ומאוזן ומרקם חלק, הינה מתקתקה עם מרירות קלה. בירה נעימה לשתייה, ובתחילה אחוז האלכוהול לא מורגש.

כדי לקבל את הטעמים והארומות, הבירה מיוצרת בתהליך מורכב ואיטי (כפול זמן מייצור גולדסטאר רגילה). זה מתחיל בבישול ארוך מהרגיל. בשלב התסיסה האיטית והארוכה במכלים אופקיים, מתקבלת בירה בשיעור אלכוהול כפול. לאחר מכן ממשיך התהליך בהבשלה איטית וארוכה, המאפשרת לבירה להגיע לאיזון ולטעם המיוחד שלה.

את הטעימה בעת ההשקה שהתקיימה במתחם "אנגלו ונינה" ביפו, ואת ההסבר המקצועי ניהלו נחום מזאה – מנהל ההדרכה בטמפו, ומרינה זלצר – הברומייסטרית של טמפו, שיחד עם הצוות שלה עבדו במבשלה על פיתוח הבירה החדשה יותר משלוש שנים. הטעימה לוותה בארוחת צהרים של השף יונתן רושפלד, עם תבשילים בבישול איטי, שהוכנו במיוחד להשקת ה- SLOWBREW.

מימין לשמאל: שף יונתן רושפלד, ז'ק בר - יו"ר ומנכ"ל טמפו, יואש בן אליעזר - משנה למנכ"ל טמפו
מימין לשמאל: שף יונתן רושפלד, ז'ק בר – יו"ר ומנכ"ל טמפו, יואש בן אליעזר – משנה למנכ"ל טמפו. צילום שוקה כהן

ז'ק בר, יו"ר ומנכ"ל טמפו, אמר: "האירוע הזה מרגיש לי כמו לידה, והבירה החדשה של גולדסטאר היא כמו תינוק חדש שלי. אני יכול להגיד לכם שגולדסטאר עבורנו זה אייקון, והרגשנו שהקהל שלנו צמא לחדשנות והתרחבות. התחלנו לפני כמה שנים עם האנפילטרד, ועכשיו אנחנו ממשיכים להתחדש ומשיקים את הסלואוברו, שכשמה כן היא. מרגישים את הייחודיות שבה ואת האלכוהול שלה. לדעתנו זו בירה שתעשה כבוד גדול למותג גולדסטאר."

לפי החברה, גולדסטאר היא הבירה הנמכרת והמועדפת ביותר בישראל. בשנה נמכרים יותר מ- 40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ, ולמותג נתח שוק של כ- 25%.

 

מחיר שישיית בירה גולדסטאר SLOWBREW הוא 42 ₪. להשיג בחנויות אלכוהול נבחרות ברחבי הארץ ובברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר