ג'יאקונדה מפרסמת קטלוג יינות גרמניה החדשים משנת 2008

יבואנית היינות ג'יאקונדה, מפרסמת באתר שלה את קטלוג יינות גרמניה החדש לשנת 2010 – כאשר מרבית היינות החדשים בקטלוג הינם מבציר 2008, לצד יינות מתבגרים ומתיישנים

יבואנית היינות ג'יאקונדה, מפרסמת באתר שלה את קטלוג יינות גרמניה החדש לשנת 2010 – כאשר מרבית היינות החדשים בקטלוג הרפאלה וענת מג'יאקונדהינם מבציר 2008, לצד יינות מתבגרים ומתיישנים.

על בציר 2008 אומרות ענת ורפאלה מג'יאקונדה: "זהו בציר נפלא ב- Top Estates, קלאסי ומלא חיים בכל קלסיפיקציה שהיא, עם יינות המבטאים נפלא את האדמות ומציעים פריכות בהירה וכובשת מיידית.
זהו בציר אשר הניב יינות יוצאים מן הכלל, שובי לב, כמו רקומים בחוטי זהב ברמת QbA, קבינט ושפטלזה עדינים, ומבחר נפלא של יינות אאוסלזה קלאסיים במיוחד, עם מעט מאד בוטריטיס, דבר המאפשר לאאוסלזה לשקף באופן צלול במיוחד את הטרואר במיטבו.
יינות בציר 2008 בעלי יכולת התיישנות יוצאת מגדר הרגיל בזכות החומציות הגבוהה והצלולה, אך זהו בציר אדיר בעיקר עבור היינות היבשים – האלגנטיות, העומק ועוצמת הטעמים של יינות אלה מצמררת.
אנו מאמינות שכל חובבי יין חייבים לשמור במרתפיהם כמה בקבוקים מבציר זה, מהטעם הפשוט שגם בחלוף עשור-שניים תיחשף 2008 כאחת השנים אגדתיות והנחשקות של עולם היין".

ניתן להוריד את הקטלוג במלואו או על פי אזורי היין השונים באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר