ג'יאקונדה מתארחת באלבה לחודש יינות איב קויירון מעמק הרון שבצרפת

אצל יבואניות היין ג'יאקונדה, יוני הוא חודש של מחווה ליצרן איב קויירון וליינותיו האלגנטיים. לחובבי היין זו הזדמנות ליהנות מעשיית יין של יצרן גדול, כאשר במשך כל החודש יימזגו לכוסות במסעדת אלבה בתל אביב, ארבעה מיינותיו של היקב

בתוך עשור הפך איב קויירון לאחד הייננים המחוננים ביותר של צפון הרון, עם מגוון רחב של יינות מהרמה הגבוהה ביותר מסאן ז'וזף, קוט רוטי, קונדרייה, סאן פרה וקורנס
קויירון סרב להעתיק שיטות עבודה של אחרים ומתאר את יינותיו כ-"Home Made", כשהוא אחראי אישית לכל שלב ושלב בכרם ומייצר יינות המבטאים את הטרואר, נושאים סימן היכר של כל חלקה וחלקה בצורה נגישה ומיידית, מבטאים את הבציר, ונושאים אישיות משלהם.
קויירון הוא אומן גדול של שימוש בעץ, ומוציא תחת ידיו יינות אשר העץ שזור בטהורות הפרי ברוב חכמה וטעם, ללא דומיננטיות יתר. יינותיו נושאים עמם את טביעת ידו וחותמתו האישית ללא צל של ספק.

אצל יבואניות היין ג'יאקונדה, יוני הוא חודש של מחווה ליצרן איב קויירון וליינותיו האלגנטיים. לחובבי היין זו הזדמנות ליהנות מעשיית יין של יצרן גדול, כאשר במשך כל החודש יימזגו לכוסות במסעדת אלבה בתל אביב, ארבעה מיינותיו של היקב:
 
איב קוירון ויונייה 2011 Yves Cuilleron VIOGNIER
אדמות גרניט וסחף יצרו ויונייה מקסים עם אף בשל וארומות של מישמש אפרסק וסיגליות.
זהו יין מעודן ומבושם עם סיומת מינרלית, שהעץ שזור בו באופן עדין ואלגנטי; יין עם עוצמה ונוכחות מצד אחד, ועדינות ורוך מצד שני. ויונייה במיטבו.

איב קויירון רוזה סיבל 2011 Yves Cuilleron Rose SYBEL
רוזה ייחודי העשוי מענבי סירה בלבד, שגודלו במיוחד לצורך עשיית יין רוזה (אין מדובר בניצול שאריות). שימוש מושכל בעץ וייננות עדינה יצרו רוזה יבש מאוד, עגול ורענן, עם רמיזות של פרי הדר וסיומת מינרלית עדינה. יין שילווה בנעימים את הארוחה.

איב קוירון מרסאן 2011 Yves Cuilleron MARSANNE
אדמות גרניט ושהייה ארוכה על שיירי השמרים יצרו יין אלגנטי, יין אוכל קלאסי, מתאים למגוון מנות; עם ארומות פירות לבנים וצהובים, לצד פרחוניות. יין רענן, ישיר ומעוגל, עם מרירות חיונית מקסימה.

איב קוירון סירה סינייה 2010  Yves Cuilleron Syrah SIGNE
85% ענבי סירה ו- 15% ויונייה, הגדלים על אדמות טראסות חול וגרניט.
יין אלגנטי בעל ארומות פרחוניות של ויונייה ופירותיות מינרלית של סירה. מרקם משיי, טאנינים קטיפתיים, שמרים טבעיים, ויישון בחביות כשמונה חודשים – זהו יין סירה סופר אלגנטי ומרשים.

להזמנת מקומות: אלבה 03-5467905

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר