גלריה ברוורמן וקפה תפארת מציעים דו-שיח תרבותי חדש

החלל של "תפארת" משלב תצוגה של יצירות אמנות החל בקומת הכניסה ובה המבואה, המשך מעל למדרגות רחבות המובילות את הנכנסים אל החלל המרכזי של בית הקפה אשר חלונותיו הגדולים פונים אל המרפסת הרחבה

בבניין באוהואס משוחזר כביום היווסדו בשנת 1939, משולבים כיום גלריה לאמנות עכשווית וקפה מסעדה בחלל משותף המשלב
תרבות וגסטרונומיה.

גלריה By Art Projects הוקמה ב- 2004 ביוזמתה של יפה ברוורמן, המבקשת להביא את האמנות הישראלית לעולם הגדול ולחשוף את הקהל הישראלי לאמנות בינלאומית עכשווית.

הגלריה מקדמת ומפתחת אמנים רבים, ותיקים לצד צעירים, באמצעות תערוכות ופעילות רבה מאחורי הקלעים של הזירה האמנותית. כיום מייצגת הגלריה כ- 15 אמנים, ובהם יעקב מישורי, אורי ניר, לינדה הופנגל, דוד עדיקא, איל ששון, נירה פרג, ונוספים.

בקומה העליונה של המתחם, בחלל המשקיף אל הגלריה ובמרפסת רחבת ידיים מצוי בית הקפה "תפארת", המציע חוויה גסטרונומית המשתלבת עם המתחם כולו.
שגיא בן יוסף, שותפה של ברוורמן, הוא בעל ניסיון רב בתחום הקולינרי בארץ ובחו"ל. בעל ניסיון קולינרי נרחב כשותף בהקמת המסעדות "אלי אולי", "ננוצ'קה", "גיליז", וכן בעבודתו כמפיק אירועים.

החלל של "תפארת" משלב תצוגה של יצירות אמנות החל בקומת הכניסה ובה המבואה, המשך מעל למדרגות רחבות המובילות את הנכנסים אל החלל המרכזי של בית הקפה אשר חלונותיו הגדולים פונים אל המרפסת הרחבה.

המסעדה המציעה תפריט ישראלי עדכני, המשלב טעמים של אוכל ישראלי מאוד עם אינטרפרטציה אישית, תוך שימוש בחומרי גלם טובים, בריאים וטריים. הקפה מציג עצמו גם כבית קפה שכונתי בשעות הבוקר.

גלריה ברוורמן
יהודה הלוי 81 ת"א
ימים ב-ו': 11:00- 19:00, שבת: 11:00- 17:00 טל: 03-5666162
www.byartprojects.com
קפה תפארת
7 ימים בשבוע: 09:00- 24:00
טל. 03-5666164


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר