דג מאודה בעלי בננה

מנה זו מומלצת לאנשים שהמלצות התזונתיות שלהם דורשות מזון המכיל מעט שומנים וכולסטרול. היא קלה להכנה ונראית מאוד מרשימה בכל דרך ההכנה וההגשה.המצרכים:דג דניס או פורל, או בס, או מושט (מינימום)לכל דג עלה בננה טרישן שום לכל דגג'ינג'ר טרי חופן לכל דגכפית פלפל שחור מגורעןכפית מלח גס אפוררבע כוס רוטב סויה תמרי אורגני חצי כוס כוסברה טריה1בצל ירוק3 קיסמיםסיר אידויכלי במבוק להנחת הדג לאידוילימון בהגשה עצות לקונה הדגים החדש:חשוב לבדוק את טריות הדגים לפי הקריטריונים הבאים:עורו של הדג חייב להיות מבריקבשר הדג מוצק בלחיצת אצבע גמיש ללא משקעים,עיני הדג שקופות ובולטות ואינן עכורות,הזימים בצבע אדום כהה,הקשקשים קשים צמודים לגוף,הריח אופייני לדגים ולא מסריח,דג מקולקל יצוף על פני המים.אופן ההכנה:לנקות את הדגים היטב, לחתוך את זימי הדג, להכניס לבטן הדג שום פרוס, גינג'ר טרי, פלפל שחר, מלח, לסגור עם קיסמי שינים.לקחת את עלה הבננה לאורך ולעטוף את הדג, ולסגור שוב בעזרת קיסמים.ניתן להשתמש בסיר אידוי של קוסקוס או בסיר עם מאדה במבוק.להניח את הדג למשך 15 דקות, ואחרי 7 דקות להפוך צד.להוציא לצלחת, לפרק את הדג ולנקות את האידרה והעור, להניח את הבשר הדג בצלחת הגשה.להכין בצלוחית גינג'ר מגורד שת שיני שום מגורדות ורבע כוס רוטב סויה, חצי לימון. לשפוך מעל הדג ולפזר את הכוסברה ובצל ירוק חתוך מעל, ולהגיש. ד"ר אביטל סבג חורש היא מומחית ברפואה ותזונה טבעית, מנחת קורס בישול בריא גורמה לקהל הרחב ומרכזת מגמת בישול בריא ב"קמפוס ברושים" ביה"ס להסמכות מטפלים המועדון לספורט באוניברסיטת ת"א.

מנה זו מומלצת לאנשים שהמלצות התזונתיות שלהם דורשות מזון המכיל מעט שומנים וכולסטרול. היא קלה להכנה ונראית מאוד מרשימה בכל דרך ההכנה וההגשה.

המצרכים:
דג דניס או פורל, או בס, או מושט (מינימום)
לכל דג עלה בננה טרי
שן שום לכל דג
ג'ינג'ר טרי חופן לכל דג
כפית פלפל שחור מגורען
כפית מלח גס אפור
רבע כוס רוטב סויה תמרי אורגני
חצי כוס כוסברה טריה
1בצל ירוק
3 קיסמים
סיר אידוי
כלי במבוק להנחת הדג לאידוי
לימון בהגשה

עצות לקונה הדגים החדש:
חשוב לבדוק את טריות הדגים לפי הקריטריונים הבאים:
עורו של הדג חייב להיות מבריק
בשר הדג מוצק בלחיצת אצבע גמיש ללא משקעים,
עיני הדג שקופות ובולטות ואינן עכורות,
הזימים בצבע אדום כהה,
הקשקשים קשים צמודים לגוף,
הריח אופייני לדגים ולא מסריח,
דג מקולקל יצוף על פני המים.

אופן ההכנה:
לנקות את הדגים היטב, לחתוך את זימי הדג, להכניס לבטן הדג שום פרוס, גינג'ר טרי, פלפל שחר, מלח, לסגור עם קיסמי שינים.
לקחת את עלה הבננה לאורך ולעטוף את הדג, ולסגור שוב בעזרת קיסמים.
ניתן להשתמש בסיר אידוי של קוסקוס או בסיר עם מאדה במבוק.
להניח את הדג למשך 15 דקות, ואחרי 7 דקות להפוך צד.

להוציא לצלחת, לפרק את הדג ולנקות את האידרה והעור, להניח את הבשר הדג בצלחת הגשה.
להכין בצלוחית גינג'ר מגורד שת שיני שום מגורדות ורבע כוס רוטב סויה, חצי לימון. לשפוך מעל הדג ולפזר את הכוסברה ובצל ירוק חתוך מעל, ולהגיש.



ד"ר אביטל סבג חורש היא מומחית ברפואה ותזונה טבעית, מנחת קורס בישול בריא גורמה לקהל הרחב ומרכזת מגמת בישול בריא ב"קמפוס ברושים" ביה"ס להסמכות מטפלים המועדון לספורט באוניברסיטת ת"א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר