דומיין דה לה רומאנה- קונטי והמשטרה הצרפתית חשפו מזימת סחיטה

מכתב האיום שהגיע אל המנכ"ל המשותף של דומיין דה לה רומאנה-קונטי, דרש מיליון יורו, ומכתב שני שהגיע בהמשך הפגין ידע מפורט על המפות של יקב הגרנד קרו של רומאנה–קונטי, וונופול DRC, ואיים להזריק רעל לשורשי הגפנים

אסיר לשעבר איים להרעיל את כל הגפנים במונופול Romane'e-Conti בצרפת – אחד מאזורי הכרמים המהוללים ביותר בעולם.
מכתב האיום שהגיע אל המנכ"ל המשותף של דומיין דה לה רומאנה-קונטי, דרש מיליון יורו, ומכתב שני שהגיע בהמשך הפגין ידע מפורט על המפות של יקב הגרנד קרו של רומאנה–קונטי, וונופול DRC, ואיים להזריק רעל לשורשי הגפנים.

DRC, הממוקם בלב אזור קוט דה נואי, הנו היצרן המפורסם ביותר בעולם של יינות בורגונדי. יין רומאנה–קונטי 2005 של DRC יצא לשוק ב-2008 ונמכר אז תמורת 3,650 עד 4,300 דולר לבקבוק. המחיר עתה הנו 16,000-8,000 דולר לבקבוק.
בתחילת חודש מאי מכר בית המכירות הפומביות כריסטי'ס שישה בקבוקי רומאנה-קונטי בניו-יורק במחיר שיא של 26,000 דולר לבקבוק, על פי דיווח ה- WineSpectator.

משטרת צרפת הציבה מלכודת לתפיסת כותב המכתב, בצורת מפגש מתוכנן בבית קברות סמוך. האיש הגיע מלווה בבנו כדי לקחת תיק שהיה מלא בשטרות יורו מזוייים, והמשטרה לכדה אותם.

מסתבר כי הסחטן יודע לסחוט גם ענבים, והוא                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  והוא עובד כרמים מנוסה מאזור המארן בצפון צרפת, אשר שהה שנתיים בבורגונדי אך מעולם לא היה בקשר עם יקב DRC. הוא יועמד לדין במהלך השנה הקרובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר