"דורות – מוצרי שום ותיבול" תשתתף בשבוע הבא בתערוכת המזון הבינלאומית סיאל בפריז

דורות תציג בתערוכה את סל מוצרי המגשיות של שום, גינג'ר ועשבי תיבול, וכן את השום הכתוש באריזה מוסדית של 5 ו-1 ק"ג. השנה לראשונה יצטרף לצוות אנשי המקצוע של דורות שף הבית אמיר מרקוביץ, שיכין מאכלים על בסיס מוצרי דורות ויציע למבקרים טעימות

"דורות – מוצרי שום ותיבול" תשתתף בתערוכת המזון הבינלאומית סיאל שתתקיים בפריז בשבוע הבא (22-26 באוקטובר). סיאל היא אחת משתי תערוכות המזון הגדולות והחשובות בעולם )השניה: אנוגה בגרמניה), ונערכת אחת לשנתיים לסירוגין עם תערוכת אנוגה.

דורות תציג בתערוכה את סל מוצרי המגשיות של שום, גינג'ר ועשבי תיבול, וכן את השום הכתוש באריזה מוסדית של 5 ו-1 ק"ג. השנה לראשונה יצטרף לצוות אנשי המקצוע של דורות שף הבית אמיר מרקוביץ, שיכין מאכלים על בסיס מוצרי דורות ויציע למבקרים טעימות.

מנכ"ל דורות, עודד בריש, אומר כי החברה מייחסת להופעה בתערוכות המזון חשיבות רבה. ניסיון השנים הקודמות הוכיח שזהו האמצעי השיווקי הטוב ביותר כדי לחדור לרשתות שיווק ומדינות חדשות ולהציג את מוצרינו בפני לקוחות פוטנציאלים. בעקבות תערוכת אנוגה בשנה שעברה נוצר קשר ראשוני עם רשת השיווק הגדולה סיינסבורי מבריטניה, שהפכה ללקוח מרכזי של דורות.

מוצרי דורות יחודיים בקנה מידה עולמי, ולכן חדרו בהצלחה לשווקים בצפון אמריקה ואירופה. השנה ישתווה לראשונה היצוא למכירות בשוק המקומי, וצפוי להגיע ל-25 מיליון שקל. היקף המכירות הכולל יגיע השנה על פי התחזית ל-50 מיליון שקל.

מוצרי הדגל של דורות בשווקי היצוא ובשוק הקמעונאי בארץ הם המגשיות הקפואות. הסדרה כוללת שש מגשיות של שום, ג'ינג'ר, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר ובזיליקום. בתהליך ההכנה לא מתווספים למוצר חומרי טעם וריח, והוא אינו עובר תהליך של בישול או חליטה. לכן הוא שומר במידה גבוהה על ערכם התזונתי והבריאותי של המרכיבים.

המוצר המוביל בשוק המוסדי בישראל הוא שום כתוש קפוא, שזוכה לפופולריות גבוהה במסעדות ומטבחים גדולים, מאחר והוא חוסך את ההתעסקות בחיתוך שום, וזמין לשימוש באופן מיידי. לאחרונה חדרו למסעדות גם המוצרים החדשים של ג'ינג'ר ועשבי התיבול.

מידע נוסף על מוצרי דורות והרשמה למועדון הלקוחות של החברה באתר: www.dorot.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר