דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מציע בלעדית וודקה BELUGA

וודקה BELUGA מיוצרת בסיביר, באזור בו אין כל מפעל תעשייתי ברדיוס של 300 ק"מ. BELUGA Gold Line עוברת תהליכים של סינון, סינון מאוחר באמצעות חול קוורץ והבשלה במשך 3 חודשים. לאחר שהיא "רגועה" ו"נחה" בכל אחד מהשלבים הוודקה מקבלת את טעמיה

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מציע בלעדית וודקה BELUGA – בלוגה, מותג פרימיום מרוסיה.

אנשי הדיוטי פרי אומרים כי בלוגה היא מאלט עם אלכוהול, ומסבירים כי להבדיל מהמאלט הרגיל העשוי מלתת, המאלט עם אלכוהול מיוצר על פי הטכנולוגיה הקיימת מזה שנים רבות: התסיסה מתרחשת הודות לחומרי התססה טבעיים, ללא תוספת מרכיבים סינתטיים. כתוצאה מכך, אנו משיגים את המוצר הטבעי, שאינו מכיל תוספים מלאכותיים כלשהם.

וודקה BELUGA מיוצרת בסיביר, באזור בו אין כל מפעל תעשייתי ברדיוס של 300 ק"מ. BELUGA Gold Line עוברת תהליכים של סינון, סינון מאוחר באמצעות חול קוורץ והבשלה במשך 3 חודשים. לאחר שהיא "רגועה" ו"נחה" בכל אחד מהשלבים הוודקה מקבלת את טעמיה.

אטימות הוודקה לאוויר מובטחת הודות לפקק מיוחד, המעוצב ועשוי מחומרים בטוחים מבחינה אקולוגית. קל לפתוח אותו והוא מבטיח אטימות לאוויר, אם יש צורך לסגור אותו שוב.

עיצוב קו המתאר של הבקבוק עם התחתית הכבדה, פותח במשרד המעצבים של מבשלת קוניאק צרפתי עתיקה. בייצור הבקבוק נעשה שימוש בזכוכית אופטית. היא נקייה ושקופה, מסוג המשמש בייצור מוצרים טכנולוגיים.

האותנטיות של הוודקה מובטחת בצורה אמינה, הודות לפקק המיוחד האוטם בשעווה חמה, במקום שבו מוטבע סמל היצרן. כדי לנקות ולהרחיק את השעווה האוטמת מהבקבוק, צורף למוצר פטיש קטן עם מברשת.

הדג הקטן, העיגול הקטן וכן התווית המתכתית הוצמדו ידנית לבקבוק.
לכל בקבוק יש מספר מיוחד המוטבע על כל תווית. מספר זה מבטיח
את האפשרות לפקח בקפדנות על האיכות הייחודית של המוצר.

המבחר של BELUGA כולל שני מוצרים:
וודקה בלוגה 1 ליטר: 69.90 $
וודקה Beluga Gold Line בבקבוק של 0.7 ליטר: 255.90 $

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר