דלתא איירליינס הטיסה יותר מ- 4 מיליון נוסעים בעונת חגי סוף השנה

החברה אומרת כי היא העניקה חווית טיסה חלקה ונעימה לנוסעיה במהלך עונת החגים, וזאת עם תגבור כוח אדם נוסף כדי לשרת את הלקוחות בנמלי התעופה ובאוויר, והכנת ציוד לטיפול במקרי מזג האוויר החורפי, דוגמת מכונות לפינוי שלג שפקד רבים מנמלי התעופה בארה"ב

דלתא איירליינס הטיסה כ-4.3 מיליון נוסעים במהלך עונת החגים, בין ה-20 בדצמבר לבין ה-2 בינואר.
החברה אומרת כי היא העניקה חווית טיסה חלקה ונעימה לנוסעיה במהלך עונת החגים, וזאת עם תגבור כוח אדם נוסף כדי לשרת את הלקוחות בנמלי התעופה ובאוויר, והכנת ציוד לטיפול במקרי מזג האוויר החורפי, דוגמת מכונות לפינוי שלג שפקד רבים מנמלי התעופה בארה"ב.

ה-20 וה-21 בדצמבר היו ימי התעופה הכבדים ביותר במהלך תקופת החגים, עם עד 375,000 נוסעים שטסו בדלתא בכל אחד מהימים.

עוד אומרת החברה כי הנוסעים בעונת החגים חוו את השדרוגים של מתקני שדה התעופה בהם דלתא השקיעה רבות, דוגמת:
אולם הכניסה המעוצב מחדש של דלתא בנמל התעופה הבינלאומי הרסטפילד ג'קסון באטלנטה, המארח 25,000 נוסעים ביום;
צ'ק אין באינטרנט ובאמצעות עמדות לבידוק עצמי, ההופכים את ההגעה לנמל התעופה למהירה ונוחה, עם הנוחות הנוספת של אזורי השארת כבודה (Baggage Drop) באטלנטה, סולט לייק סיטי, לה גוארדיה, JFK וסינסינטי;
לקוחות הנרשמים ל"דלתא מסנג'ר" מקבלים עדכונים בזמן אמת בנושא שינויי טיסה, עיכובים וביטולים באמצעות הטלפון הנייד, הטלפון הנייח או הדוא"ל.

דלתא איירליינס מציעה שירות ליותר יעדים ברחבי העולם מכל חברת תעופה אחרת – ל-324 יעדים ב-58 מדינות. מאז 2005 הוסיפה דלתא יותר קיבולת נוסעים בינלאומית מכל חברות התעופה האמריקאיות המובילות האחרות, והיא חברת התעופה המובילה על פני האוקיינוס האטלנטי עם טיסות ל-36 יעדים טרנסאטלנטיים. לאמריקה הלטינית והקאריביים מציעה דלתא יותר מ-650 טיסות שבועיות ל-61 יעדים.
נוסעים יכולים להזמין טיסות, להדפיס אישורי עליה למטוס ולבדוק את מצב הטיסה ב-delta.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר