דלתא איירליינס מוסיפה עוד מושבים בקו ישראל-ארה"ב

מאז כניסתה לשוק הישראלי ב-2006, דלתא הטיסה יותר מ-870,000 נוסעים בין ישראל וארה"ב. עם הוספת המושבים בנתיב לניו יורק, תציע דלתא יותר קיבולת נוסעים ישירה בין ארה"ב לישראל מכל חברות התעופה האמריקאיות המתחרות

"דלתא איירליינס מגדילה את קיבולת הנוסעים בין ישראל וארה"ב בכ-39%, עם הכנסת מטוס בואינג 747-400 לפעילות בטיסה הישירה שלה בקו ת"א-ניו יורק-ת"א". כך אומר פרי קנטרוטי (Perry Cantarutti), סגן נשיא בכיר קנטרוטי דלתאבדלתא לאירופה, המזה"ת ואפריקה, המבקר בישראל.

מטוס ה-747 מחליף את מטוס ה-ER767-300 הקטן יותר, ומצטרף לטיסה היומית הישירה במטוס ER777-200 בקו ת"א-אטלנטה-ת"א.

מאז כניסתה לשוק הישראלי ב-2006, דלתא הטיסה יותר מ-870,000 נוסעים בין ישראל וארה"ב. עם הוספת המושבים בנתיב לניו יורק, תציע דלתא יותר קיבולת נוסעים ישירה בין ארה"ב לישראל מכל חברות התעופה האמריקאיות המתחרות.

"ישראל היא שוק חשוב לדלתא, ותוספת המושבים תספק לנוסעים למטרות עסקים ולמטרות חופש אפשרויות רבות יותר כשיטוסו לארה"ב, כמו גם תיתן חיזוק לעסקים ולתיירות בישראל. אנו מעריכים את הנאמנות המתמשכת של לקוחותינו, אשר תרמו לגידול השירות שלנו בין ישראל וארה"ב במהלך ארבע השנים האחרונות", אומר קנטרוטי.

"באמצעות הפעלת מטוס הבואינג 747 אנו מסוגלים להכפיל את כמות משלוח אסתי הרשקוביץ, דלתאהמטען בין ישראל וארה"ב", מוסיפה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל. "טיסת ניו יורק היומית תספק ללקוחות הקרגו שלנו את האפשרות לשלוח 12 טונות של מטען נוסף, וכן את הנוחות שבמשלוח היצוא שלהם ליותר מ-45 יעדי המשך".

נוסעי מחלקת העסקים של דלתא (BusinessElite) במטוס ה-747 או במטוס ה-777, ייהנו מ-152 ס"מ מרווח ברגליים; חוויית סעודה מותאמת אישית, הכוללת חמש מנות שנוצרו במיוחד לדלתא ע"י השפית המפורסמת מישל ברנסטיין; כאשר מערכת הבידור האישית של דלתא הנמצאת במושב מציגה יותר מ-20 סרטים שרק יצאו לאקרנים, סרטים קלאסיים, מבחר תוכניות טלוויזיה, מגוון רחב של מוזיקה ו-12 משחקי וידאו. 
דלתא גם תציע ללקוחות אפשרות של הזמנת ארוחה גלאט-כושר בטיסות מישראל ואליה.

את טיסות דלתא הישירות בין ת"א וניו יורק-JFK ות"א ואטלנטה ניתן להזמין באמצעות סוכני נסיעות, צוות דלתא בטל.03-5138000, או באמצעות אתר האינטרנט www.delta.com 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר