דלתא איירליינס מכריזה על טיסה ישירה שנייה בקו תל אביב-ניו יורק

דלתא איירליינס הכריזה כי ב-1 ביולי 2009, היא תשיק טיסה ישירה שנייה בין תל אביב לנמל התעופה JFK בניו יורק. השירות החדש יתופעל באמצעות מטוס מדגם בואינג ER767-300 והוא יפעל 4 פעמים בשבוע, כשהוא מציע כ-40 הזדמנויות לטיסות המשך. בכך מחזקת דלתא את נוכחותה עם 18 טיסות בשבוע מישראל

דלתא איירליינס הכריזה כי ב-1 ביולי 2009, היא תשיק טיסה ישירה שנייה בין תל אביב לנמל התעופה JFK בניו יורק. השירות החדש יתופעל באמצעות מטוס מדגם בואינג ER767-300 והוא יפעל 4 פעמים בשבוע, כשהוא מציע כ-40 הזדמנויות לטיסות המשך. בכך מחזקת דלתא את נוכחותה עם 18 טיסות בשבוע מישראל.

הודעה זו מהווה חלק מהתרחבות גלובלית משמעותית עליה הודיעה דלתא "החדשה". משמעותה של ההודעה על השקת 18 נתיבים טרנס-פסיפיים וטרנס-אטלנטיים בשנת 2009, היא שחברת התעופה תספק טיסות כמעט לכל שווקי התיירות המרכזיים בעולם.

בעקבות ההכרזה על השרות החדש, אמר פרנק ג'הנגיר, סגן נשיא דלתא למכירות באירופה, המזה"ת ואפריקה: "אנו מאושרים להציע ללקוחות שלנו מישראל אפשרויות רבות יותר של טיסות ישירות לניו יורק – מרכז התיירות והעסקים הגדול בעולם. נוסעים מישראל אף יוכלו ליהנות מטיסות ההמשך הרבות ליעדים בתוך ארה"ב וליעדים באמריקה הלטינית ובקריביים. הטיסות החדשות אף יעניקו הזדמנויות למשלוח מטענים הן על ידי לקוחות פרטיים והן על ידי חברות תעשייתיות".

את הטיסות של דלתא בין ת"א לניו יורק (JFK) ות"א ואטלנטה ניתן כבר עכשיו להזמין באמצעות סוכני נסיעות, צוות ההזמנות של דלתא בתל אביב בטל. 03-5138000 או באמצעות אתר האינטרנט של דלתא: delta.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר