דלתא תטוס בשנה הבאה מנתב"ג גם לנמל התעופה קנדי בניו יורק

בכך תהפוך דלתא לחברת התעופה האמריקאית היחידה המציעה טיסות ישירות מישראל לשני נמלי תעופה מרכזיים בארה"ב: קנדי ואטלנטה

דלתא איירליינס תתחיל להפעיל טיסה ישירה שנייה בין ישראל לבין ארה"ב עם שירות יומי מתל אביב לנמל התעופה קנדי שבניו יורק, החל מה-12 במרץ 2008 (נתון לאישור הממשלה).

הוספת הטיסה החדשה הינה המשך ישיר להשקה המוצלחת של טיסותיה של דלתא מתל אביב לאטלנטה ב-2006. בכך, הופכת דלתא לחברת התעופה האמריקאית היחידה המציעה לנוסעיה טיסה ישירה בין ישראל לבין שני נמלי תעופה מרכזיים בארה"ב, עם אפשרות לטיסות המשך למאות יעדים ברחבי ארה"ב ועוד.

"דלתא רושמת הצלחה גדולה מאוד בשוק הישראלי מאז השקת הטיסה הישירה שלנו לאטלנטה באביב 2006, ואנו שמחים להמשיך ולצרף את ישראל לרשת הטיסות הבינלאומיות הגדלה שלנו עם קו חדש מת"א לניו יורק", אמר פרנק ג'הנגיר, סגן נשיא דלתא למכירות אירופה, מזרח תיכון ואפריקה. "תל אביב מהווה את השוק השישי בגודלו בקרב שוק הטיסות הטרנסאטלנטיות, וזה אך טבעי להגדיל את יכולת הגישה של נוסעינו לשוק גדל ודינמי זה באמצעות טיסות משתי ערי המעבר הבינלאומיות שלנו. בשנה החולפת, טיסתנו היומית לאטלנטה זכתה להצלחה רבה, אשר באה לידי ביטוי בתפוסה ממוצעת של כ-80% ובהטסת יותר מ-150,000 נוסעים – עובדה המשקפת את דרישתם הרבה של הנוסעים".

דלתא מתכוונת להתאים את עצמה לנפח התנועה הגדול שבקו ת"א-ניו יורק, בהתחשב בקשרי המסחר והקהילה החזקים בין ישראל וניו יורק. השירות החדש יציע אפשרויות תעופה רבות נוספות לנוסעים למטרות עסקים ובילוי. נוסעים לניו-יורק ייהנו מהיתרון של טיסות המשך נוחות ליותר מ-40 יעדי עסקים ובילוי ברחבי ארה"ב – כולל יעדי עסקים מרכזיים דוגמת בוסטון, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ווושינגטון די.סי.; וערי בילוי מרכזיות כגון פורט לודרדייל, אורלנדו, לאס וגאס וסיאטל.

הטיסה הישירה היומית החדשה בין תל אביב לניו יורק (JFK) תופעל במטוס בינלאומי רחב ידיים המציע שירות במחלקת העסקים BusinessElite ובמחלקת התיירים המשודרגות. המטוס מדגם בואינג ER300–767 יטוס לניו יורק, ובכך יצטרף לבואינג ER200–777 איתו מפעילה דלתא את טיסתה היומית לאטלנטה. בטיסותיהם ל-2 היעדים (אטלנטה וניו יורק), יוכלו הנוסעים ליהנות מהשירות עטור הפרסים של מחלקת העסקים של דלתא BusinessElite, המציע מושבי שינה עשויים עור, עם מרווח של 60 אינצ'ים לרגליים; תפריט חדשני אותו יצרה אחת מהשפיות המפורסמות ביותר בארה"ב, מישל ברנסטיין; תפריט יינות זוכה פרסים ומבחר יינות בית; ומערכת בידור אישית תוך מושבית, מובילה בענף התעופה, ממנה יכול לבחור כל נוסע על פי רצונו מבין יותר מ-20 סרטי קולנוע חדשים וקלאסיים, מגוון תוכניות טלוויזיה, היצע גדול של מוזיקה, ו-12 משחקי וידאו.
אף נוסעי מחלקת התיירים יבחינו בשיפורים שנעשו בדלתא, כולל מושבי עור חדשים, אפשרויות אוכל משובחות יותר ומשקה קוקטייל שמוצע עם כל ארוחה.

בנוסף, בכל הטיסות שבין ארה"ב וישראל, נוסעי דלתא יוכלו ליהנות מתפריט כשר למהדרין ושירות של דיילים דוברי עברית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר