דני שלייפסטון ניצח עם Le choco stout בתחרות מבשלות הבירה הביתיות הראשונה ב"טמפל בר"

Le choco stout הזוכה בפרס הראשון, הנה בירה כהה בסגנון סטאוט, בעלת 5.2% אלכוהול. צבעה שחור, ויש לה ראש קצף סמיך בגוון מוקה. לבירה ניחוחות של קלייה וקקאו, וטעמים עדינים של אספרסו ושוקולד מריר

דני שלייפסטון ממבשלת ארט בר הוא הזוכה במקום הראשון בתחרות מבשלות הבירה הביתיות הראשונה שהתקיימה ב"טמפל בר", עם הבירה שנקראת Le choco stout.

לצורך קיום התחרות גייס הטמפל בר את עמותת יצרני הבירה הביתית, והכוונה ליצור מסורת של תחרויות שהתקיימו בחסות הטמפל בר סינמה סיטי מדי שנה.
מארגן התחרות מטעם עמותת מבשלות הבירה הוא שחר הרץ (30), מנהל רכש בבנק, בוגר אוניברסיטת דייויס בקליפורניה ללימודי בירה, עורך מדור הבירה של האתר בקבוק, בעלים של חברת "ביר-מאסטר" שמטרתה לקדם את תרבות הבירה בישראל וחבר פעיל בעמותת בשלני הבירה.
השף צחי בוקששתר, נציגי הטמפל בר ושחר בחרו 9 מבשלות בירה, מהאיכותיות והמפותחות בשוק יצרני הבירה הביתית, להתמודד בטעימה עיוורת מול צוות שיפוט וקהל כתבי אלכוהול ויין.

צוות השיפוט כלל את שלמה פפירבלט (ידיעות אחרונות), דניאל רוגוב (הארץ), טל חוטינר ibbls, מירה איתן (יין וגורמה), ניר קיפניס (גלובס ובלייזר).

Le choco stout הזוכה בפרס הראשון, הנה בירה כהה בסגנון סטאוט, בעלת 5.2% אלכוהול. צבעה שחור, ויש לה ראש קצף סמיך בגוון מוקה. לבירה ניחוחות של קלייה וקקאו, וטעמים עדינים של אספרסו ושוקולד מריר. הבירה מיוצרת ממבחר סוגי לתת שונים, ובתוספת כשות אמריקאי משובח הנותן לה מרירות נעימה. מרקם הבירה קרמי ומלטף, והסיומת ארוכה ומעניינת.
את הבירה מייצר דני שלייפסטון במבשלתו שבעין הוד באופן קבוע, וזה המקום היחיד בו ניתן להשיג אותה כרגע.

במקום שני זכתה מבשלת פילוסוף, עם בירה בהירה בסגנון אייל בלגי המיוצרת במבשלה הממוקמת בטבעון ע"י אלון פילוסוף, עם ציוד שנבנה בהזמנה מיוחדת במפעל ישראלי.
לבירה צבע זהוב עמוק עם מראה יפה וצלול, ארומה פירותית מתובלת וטעמים מתקתקים של לתת.

המקום השלישי הוענק למבשלת הנגב, עבור בירה בהירה בסגנון IPA עם השפעה אמריקאית. הבירה מיוצרת במבשלה הממוקמת בקיבוץ בנגב ע"י יוחאי קודלר, עם ציוד אותו בנה בעצמו ושיכלל עם השנים.
לבירה צבע נחושת מושך וקצף לבנבן סמיך, ניחוחות כשות טרי ופרי הדר, וטעם עשיר ומאוזן.


טמפל בר, סינמה סיטי, גלילות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר