ד"ר לק: ופל בלגי אמיתי וסחלב

רשת הגלידריות ד"ר לק משיקה ופל בלגי אמיתי המיוצר ממתכון סודי. ופל בלגי מוגש חם ומיוצר במקום. הופל, בטעם בלגי אמיתי, כמו בבריסל, פריז ואמסטרדם, הנו פיתוח בלעדי של ד"ר לק מרכיבים משובחים, המיוצר מבצק ייחודי על בסיס חמאה וקריסטלים של סוכר. הופל מוגש עם רוטב שוקולד חם או רוטב מייפל קרמלי בתוספת קצפת טרייה

רשת הגלידריות ד"ר לק משיקה ופל בלגי אמיתי המיוצר ממתכון סודי. ופל בלגי מוגש חם ומיוצר במקום. הופל, בטעם בלגי אמיתי, כמו בבריסל, פריז ואמסטרדם, הנו פיתוח בלעדי של ד"ר לק מרכיבים משובחים, המיוצר מבצק ייחודי על בסיס חמאה וקריסטלים של סוכר. הופל מוגש עם רוטב שוקולד חם או רוטב מייפל קרמלי בתוספת קצפת טרייה.

לא מדובר בופל המיוצר מבלילה, אלא מבצק מיוחד בדיוק כמו הופלים בבלגיה והוא לא מחומם בסניף, אלא נאפה טרי בסניף ברגע הזמנת המוצר.

ניתן לצרף לופל כדורי גלידה מתוך מגוון הגלידות האהובות. כל הגלידות בד"ר לק עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. לבחירתכם 25 טעמים משובחים, ביניהם: וניל צרפתי, טראפלס שוקולד, שוקולד תפוז, קוקוס, סורבה תות, סורבה מנגו, סורבה קסיס, ריבת חלב, גבינה וקינמון, בננה ואגוזים, מלבי, חלבה, קפוצ'ינו, סורבה לימון, סורבה אשכוליות, סורבה פסיפלורה.

בנוסף, מציעה הרשת משקה סחלב ארומטי חם. הסחלב של ד"ר לק על בסיס חלב טרי מועשר בתערובת מיוחדת וריחנית. המשקה מוכן במקום בעת ההזמנה ומוגש בתוספת שקדים, קוקוס וקינמון.

ד"ר לק קיימת מאז 1987 ומונה 18 סניפים בכל רחבי הארץ מאילת בדרום ועד צמח בצפון. ד"ר לק היתה הגלידרייה הראשונה בארץ שייצרה מגוון רחב ואיכותי של גלידות שמנת ושרבטים. ד"ר לק ידועה במיוחד בזכות האיכות הגבוהה של חומרי הגלם שלה.

מחיר ופל ספיישל בתוספת סירופ חם, 2 כדורי גלידה וקצפת – 23.90 שקל
מחיר סחלב חם – 10 שקל

כתבו תגובה

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר