דתי בשטח הם טיולי ג'יפים אתגר וחוויה של חברת MEDRAFT המותאמים לחבר'ה הדתיים

"דתי בשטח" טיולים לחובבי ההרפתקאות האתגריות מהמגזר הדתי

חברת MEDRAFT, מקיימת תחת השם "דתי בשטח" טיולים לחובבי ההרפתקאות האתגריות מהמגזר הדתי.
טיולים אלו כוללים את האפשרות לצאת וליהנות ממגוון החוויות שמציעה MEDRAFT בכל יעדי החברה עם אוכל כשר במהלך כל ימי הטיול ומנוחה בימי שבת.

לדברי ערן בורוכוב, מבעלי חברת MEDRAFT, דתיים רבים אשר הביעו עניין בטיולי החברה נמנעו מלהצטרף עקב מגבלת הכשרות והנסיעה בשבת. "גילינו כי הקהל הדתי מאוד אוהב טיולי שטח, אך נרתע מכך כיוון שאין מענה לבעיית הכשרות באזורים המרוחקים אליהם יוצאים טיולי הג'יפים בחו"ל, בכפרים הנידחים בהרים. הצלחנו להתגבר על המכשולים הלוגיסטיים הנובעים מכך שהטיולים שלנו הם טיולי שטח המתקיימים הרחק ממרכזי יישוב עירוניים גדולים, וכיום אנו מסוגלים לספק אורחות כשרות גם בשטח וגם בכפרים ובאתרים החבויים אליהם אנו מגיעים".

את האוכל הכשר ניתן לספק גם ברמת כשרות "גלאט", כאשר מסתמכים על מוצרים המותרים באכילה בארצות הטיול, כגון דגים, פירות וירקות וכן הבאת בשרים ומזונות נוספים, כשהם קפואים מהארץ. בכל מקרה צוות המדריכים המנוסה של MEDRAFT קשוב לצורכי הקהל הדתי ונענה בשמחה לבקשות השונות.

כיוון שחלק ממסלולי הטיולים של MEDRAFT כוללים את יום השבת, טיולי ה"דתי בשטח" מאורגנים כך שביום שבת ישנה עצירה באזור מעניין ופעילות שאינה כוללת נסיעה או חילול שבת. למשל, במרוקו יוצאים עם MEDRAFT לטיול בן שמונה ימים. בטיולים לקהל הדתי, את יום השבת מעבירים בקהילה הדתית הענפה במרקש. המטיילים זוכים לחוויה מיוחדת ומתארחים בבתי הקהילה היהודית בעיר.
בכל מקרה, לא נוסעים בשבת וביעדים בהם אין קהילה יהודית-דתית, נמצאים בשבת במלון ומטיילים באזור הקרוב רגלית, ללא חילול שבת ותוך דאגה לכל פרטי האירוח, כולל כמובן המזון הכשר.

רמת הכשרות היא על פי דרישות הקבוצה, החל מכשרות בהשגחת הרבנות ועד לארוחות בהכשר בד"צ או כל כשרות מחמירה אחרת.


לפרטים נוספים: 03-5780555

www.medraft.co.il





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר