האח הגדול גרסת ארמונות הרודס אילת

מצלמות שהותקנו ב"מועדון הנסיכים" – מועדון הילדים של "הרודס", מעבירות בשידור חי, בכל שעות פעילות המועדון, את הנעשה בו, לערוץ פנימי מיוחד המשודר במקלטי הטלוויזיות המצויים בכל חדרי האורחים והסוויטות. שידורים אלה נקלטים גם במרכז הבקרה של מחלקת הביטחון ומאפשרים לקב"טים לוודא שלכל הילדים שלום

האח הגדול הגיע גם לענף המלונאות. בארמונות הרודס אילת (הרודס פאלאס, הרודס ויטאליס והרודס פורום).

מצלמות שהותקנו ב"מועדון הנסיכים" – מועדון הילדים של "הרודס", מעבירות בשידור חי, בכל שעות פעילות המועדון, את הנעשה בו, לערוץ פנימי מיוחד המשודר במקלטי הטלוויזיות המצויים בכל חדרי האורחים והסוויטות. שידורים אלה נקלטים גם במרכז הבקרה של מחלקת הביטחון ומאפשרים לקב"טים לוודא שלכל הילדים שלום.

המועדון ממוקם במפלס הבריכה ובסמוך אליה ומשרת גם את הילדים המתארחים ב"הרודס פורום" (ה"הרודס ויטאליס" הוא מלון למבוגרים בלבד). המועדון משתרע על שטח של כ- 100 מטרים רבועים ובהם מתחם ג'ימבורי, פינות ישיבה מרופדות, פינות יצירה, פינת טלוויזיה וחדר למשחקי פלייסטיישן.

המועדון פועל מדי יום ביומו משעות הבוקר ועד שעות הערב, ומנוהל על ידי גננות ומדריכות המפעילות את הילדים בפעילויות שונות. הורים יכולים לבלות במועדון יחד עם ילדיהם בפעילות משותפת, או לחלופין להשאירם תחת השגחה ולהתפנות לעיסוקיהם. המועדון מיועד לגילאי שנתיים עד 12. ילדים מתחת לגיל חמש נדרשים להשגחת הורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר