הבורסה לפירות עוברת לפריסת הפצה ארצית – תחילה עם שתי חנויות

כל אחת מהחנויות תוכל לפתוח באתר טופס הזמנות אישי שלה, ומשתמשי האתר יוכלו להזמין ישירות מהחנויות האלו את המוצרים הרצויים להם. אין אחידות מחירים וכל חנות קובעת את מגוון המוצרים המוצעים, מחירי המוצרים המוצעים ואזורי המשלוח בהם היא פועלת

אתר האינטרנט הבורסה לפירות, מעדכן כי ממשק "פירות עד הבית" מוסיף אפשרות לפעילותו, ומתחבר לאתר חנויות פירות וירקות בפריסה ארצית המבצעות משלוחים לבתי הלקוחות.

כל אחת מהחנויות תוכל לפתוח באתר טופס הזמנות אישי שלה, ומשתמשי האתר יוכלו להזמין ישירות מהחנויות האלו את המוצרים הרצויים להם. אין אחידות מחירים וכל חנות קובעת את מגוון המוצרים המוצעים, מחירי המוצרים המוצעים ואזורי המשלוח בהם היא פועלת.

הבורסה תפעל להוסיף לסלי המוצרים שמציעות החנויות העובדות באמצעות האתר, את מגוון הפירות המיוחדים המוצעים באתר על ידי המגדלים החובבים, ולחבר לבעלי החנויות את המגדלים עצמם על מנת לחסוך פערי תיווך.

אם אתם מכירים חנות פירות וירקות טובה ואיכותית באזור מגוריכם אשר ערוכה לביצוע משלוחים לבתי הלקוחות, אתם מוזמנים לקשר אותם אל הבורסה לפירות, והיא תציע להם להצטרף למערך החנויות המציעות את מרכולתן דרך האתר.

לינק למשתמשים רשומים של הבורסה לפירות לדף פירות עד הבית באתר

בשלב זה יש רק שתי חנויות: משק זינגר המתמחה בגידולים אורגניים והמשלוח של טלי המספקת שירותים באזור בנימינה, זיכרון יעקב ופרדס חנה.

בבורסה לפירות מציינים כי אין שינוי באפשרויות שמציע האתר למסחר ישיר בין מגדלים וצרכנים, האפשרות החדשה היא רק תוספת לקיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר