הביץ' בר בהרצליה נפתח זו עונה שביעית

האנשים שמאחורי הקונספט: האדריכל עגנון גרנות, השף של LAVAN אילן חפץ, והבעלים: אנשי הלילה גורן טסה וצביקה עשת, שהחליטו השנה על מתיחת פנים וחידוש מרענן באווירה, במשקאות ובטעמים

דמיינו לכם שאתם עולים לסיפון גדול מעץ של אוניית תענוגות, בר עשיר של משקאות וקוקטיילים מקדם את פניכם, ספות רביצה אל מול הים, פינות ישיבה מסוגננות ומוסיקה טובה. אתם מתרווחים לכם בספה אל מול הים כשאדוות הגלים מלטפת את החול הצהוב כ- 20 מטרים מתחת לאפכם, נהנים מתפריט עשיר ומעשרות סוגי קוקטיילים – זהו הביץ' בר, לפחות לדברי העומדים מאחוריו, שנפתח עתה זו העונה השביעית.

האנשים שמאחורי הקונספט: האדריכל עגנון גרנות, השף של LAVAN אילן חפץ, והבעלים: אנשי הלילה גורן טסה וצביקה עשת, שהחליטו השנה על מתיחת פנים וחידוש מרענן באווירה, במשקאות ובטעמים.

באווירה – צוות הביץ' בר חוזר העונה בכוחות מתוגברים ורעננים עם חיוך גדול ומודעות שירות גבוהה. מתיחת פנים בעיצוב המקום ושידרוגים בסאונד, בתאורה, ובתשתיות.
במשקאות – העונה יהיה מבחר חדש של דייקירי ומרגריטות בטעמים טרופיים וקוקטיילים על בסיס וודקה עם תמציות קפאין וגווארנה.
אוכל – מעבר לטפאסים חמים/קרים כמו סושי חם ומקלות חלומי, נוספו לתפריט מנות כגון: קונוס פיש אנד צ'יפס, זוג של מיני בורגר וצלחת פילה ברבוניה בליווי איולי-וואסבי, ומבחר קינוחים.

דגש מיוחד יינתן העונה לשעות השקיעה המרהיבות, בהן על כל הזמנת קוקטייל מרשימת הקוקטיילים החדשה, יוגש מבחר טפאס ונישנושים בליווי למשקה במחיר המשקה – ללא תוספת תשלום.
במקום קוראים לזה "ביץ'-בר אפריטיבו", בימים א'-ה' משעה 17:00-19:59.


ביץ' בר
חוף הקשתות (חוף השרון), הרצליה פיתוח
טל. 09-9501919

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר